تولید یك سیگار الكترونیكی كه برای نوجوانان قفل می شود

تولید یك سیگار الكترونیكی كه برای نوجوانان قفل می شود نیو وبلاگ: شركت ˮجول لبزˮ(Juul Labs)در حال تولید یك سیگار الكترونیكی است كه با استفاده از یك اپلیكیشن، افراد زیر 21 سال را شناسایی می كند و هنگام استفاده این افراد، قفل می شود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، شركت "جول لبز" گفته سیگار الكترونیكی جدید این شركت تنها جهت استفاده افراد بالای ۲۱ سال قفل گشایی خواهد شد.
بنا به گزارش های انتشار یافته از طرف "وال استریت ژورنال"(The Wall Street Journal) این شركت گفته كه یك اپلیكیشن، این سیگار الكترونیكی را قفل خواهدنمود و تنها زمانی قفل گشایی خواهد شد كه برنامه تایید كند، كاربر بالای سن قانونی برای استعمال دخانیات در آمریكا است.
این شركت كه در سانفرانسیسكو واقع شده، می خواهد تا تاریخ ۱۲ ماه مه امسال، پیشنهاد تولید این سیگار الكترونیكی را برای تایید، به سازمان غذا و دارو آمریكا ارسال نماید.
تولید این سیگار الكترونیكی به دنبال دادخواست هایی انجام شده كه مدعی شده بودند سیگارهای الكترونیكی جول، نوجوانان را مورد هدف قرار داده است. ولی این شركت مدعی شده كه به مبارزه با استفاده فراگیر ویپ ها می رود.
وال استریت ژورنال گفته كه پیشنهاد تولید گسترده این سیگار الكترونیكی به سازمان غذا و دارو ۲۵۰ هزار صفحه و شامل بیشتر از ۱۱۰ مطالعه علمی خواهد بود.
اپلیكیشن موبایلی كه به همراه این سیگار الكترونیكی ارائه خواهد شد، می تواند مصرف نیكوتین در كاربران را هم ردیابی كند.
جهت استفاده از اپلیكیشن، كاربر باید هنگام ورود به برنامه عكس و شناسه دولتی خودرا هم وارد كند.




منبع:

1398/12/07
17:10:20
5.0 / 5
3607
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی