برنامه اختصاصی اپل برای كووید-19 ارائه شد

برنامه اختصاصی اپل برای كووید-19 ارائه شد به گزارش نیو وبلاگ شركت اپل در جهت مقابله با شیوع گسترده كروناویروس جدید مبادرت به عرضه یك برنامه اختصاصی برای غربالگری، شناسایی موارد مبتلا شدن و نظارت بر مبتلایان به كووید-19 كرده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، از آنجا كه در طول شیوع یك بیماری همه گیر جهانی بی سابقه، منابع آزمایش موثق زیادی در اختیار نیست، شركت اپل یك برنامه و وبسایت جدید را برای غربالگری علایم كووید-19 معرفی كرده است.
این برنامه و وبسایت كه با همراهی مركز كنترل و پیشگیری بیماری آمریكا(CDC) توسعه یافته است، مجموعه ای از سؤالات مربوط به كروناویروس است كه از كاربران پرسیده می شود تا غربالگری را انجام دهد و بهترین سفارش ها را به افراد عرضه نماید.
مراكز مدیریت و پیشگیری بیماری آمریكا(Centers for Disease Control and Prevention) یا CDC یكی از آژانس های ایالات متحده آمریكا و تحت نظر وزارت بهداشت و خدمات انسانی آن است كه به صورت رسمی در سطح دولت فدرال ایالات متحده آمریكا فعالیت دارد.
راهنمایی های این دو ابزار شامل همان سفارش هایی است كه توسط CDC مطرح گردیده است. این سفارش ها حالا از راه دستیار صوتی هوشمند اپل معروف به "سیری"(Siri)، دستیار صوتی هوشمند آمازون معروف به "الكسا"(Alexa) در دسترس می باشد.
ازاین رو اپل تلاش كرده است با راه اندازی این دو ابزار برای غربالگری جامعه آمریكا، نقش خویش را در راه مبارزه با شیوع گسترده این بیماری همه گیر ایفا كند.



1399/01/10
23:21:55
5.0 / 5
2952
تگهای خبر: اپل , جهان , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی