ویزیت ایرانسلی ها با پزشكت، آنلاین و با تخفیف است

ویزیت ایرانسلی ها با پزشكت، آنلاین و با تخفیف است به گزارش نیو وبلاگ ایرانسل شرایطی فراهم نموده تا مشتركانش بتوانند بعد از نصب اپلیكیشن «پزشكت»، اعتبار هدیه دریافت نمایند و از پزشكان این سامانه آنلاین، به صورت تصویری، صوتی و متنی مشاوره بگیرند.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با شیوع كرونا در كشور، شرایطی فراهم گشته است تا ایرانسلی ها پس از نصب اپلیكیشن پزشكت، 30 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت نمایند و با پزشكان متخصص این سامانه، علایم نگران كننده خویش را در بین بگذارند و بدون احتیاج به رجوع حضوری، از تشخیص تخصصی برخوردار شوند.
اپلیكیشن پزشكت، اپلیكیشن تخصصی ویژه عرضه مشاوره آنلاین در حوزه های مختلف سلامت است كه امكان مشاوره های تصویری، صوتی و متنی، اطلاع رسانی عمومی در حوزه بهداشت و سلامت، عرضه مطالب به روز پزشكی و كاربردی، دسترسی ساده به پزشك متخصص، كاهش هزینه ها در برخورداری از خدمات پزشكی و مدیریت زمان را در اختیار افراد می گذارد.
این اپلیكیشن از راه اپ استورهای معتبر برای گوشیهای اندروید، از راه وب سایت برای گوشیهای آیفون و از راه نسخه وب در دسترس می باشد.
از طریق این اپلیكیشن، امكان استفاده و بهره گیری از مشاوره 35 شاخه مختلف دانش پزشكی شامل گوش و حلق و بینی، طب فیزیكی و توانبخشی، رادیولوژی، جراحی مغز و اعصاب، پزشكی ورزشی، پزشك خانواده، اورژانس، كودكان، طب سنتی، رادیو انكولوژی، جراحی، پزشك كار، پزشك بیهوشی، ماما، طب هوا و فضا، روانپزشكی، چشم پزشكی، پزشكی هسته ای، داروساز، بیماری های عفونی و گرمسیری، اورولوژی، قلب و عروق، روانشناسی، پوست و مو، پزشك عمومی، پاتولوژی صدمه شناسی، نورولوژی، كاردرمانگری و فیزیوتراپی، زنان و زایمان، دندانپزشكی، تغذیه و رژیم درمانی، پزشكی قانونی و پزشك اجتماعی در دسترس می باشد.
ایرانسل بعنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش از این هم این امكان را فراهم نموده بود تا مشتركان بتوانند در شرایط حساس شیوع كرونا در ایران، نهایت استفاده را از خدمات متنوع دیجیتال نظیر آموزش آنلاین و... داشته باشند. 2121


منبع:

1399/01/23
20:29:43
5.0 / 5
3214
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اندروید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی