كرونا، دوركاری و ارائه ی خدمات پایدار به مشتركان در اینستالایو مدیر عامل ایرانسل

كرونا، دوركاری و ارائه ی خدمات پایدار به مشتركان در اینستالایو مدیر عامل ایرانسل نیو وبلاگ: مدیرعامل ایرانسل در یك گفت وگوی زنده‌ی اینستاگرامی، ضمن آرزوی بهبود شرایط كشور و رهایی از ویروس منحوس كرونا و تشكر از جانفشانی پزشكان، پرستان و كادر درمان، كاركنان زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور را بخش دیگری نامید كه مانند كادر درمان، با از خودگذشتگی تلاش می كنند زیرساخت ارتباطی را پایدار نگهدارند و در زمان در خانه ماندن مردم، نیازهای روزمره آنان ازراه دور تامین شود.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دكتر بیژن عباسی آرند، در گفت وگوی زنده با مخاطبانش بوسیله حساب رسمی خود در اینستاگرام كه از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ آغاز شد، با اعلان اینكه «ایرانسل نخستین شركتی بود كه توانست شرایط كرونایی را به درستی تحلیل كند و زمینه‌ی عملكرد پرسنل را به صورتی تدارك ببیند كه كمترین لطمه و خطر متوجه آنان باشد و با دوركاری، هم عملكرد و كسب وكار شركت ادامه پیدا كند و هم همكاران در فضای آرامتری به فعالیت بپردازند»، از ارائه‌ی تجربه‌ی ایرانسل به گروه MTN و استفاده از این تجربه در سایر كشورهایی كه گروه مخابراتی MTN در آنها فعال است آگاهی داد.
عباسی آرند همین طور با اشاره به همكاری با مجلس شورای اسلامی برای برگزاری جلسات آنلاین، این مساله را همچون تجربه های ارزنده‌ی شرایط كرونایی برشمرد و از برگزاری نشست هایی با قوه‌ی قضائیه برای برگزاری جلسات دادگاه ها به صورت آنلاین و ویدئو كنفرانسی بر بستر زیرساخت ایرانسل آگاهی داد.
پاسخگویی به بیش از ۲.۳ میلیون تماس مشتركان
عباسی آرند با اشاره به پروژه‌ی «تحول دیجیتال» در ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران، وجود زیرساخت های بی نظیر دیجیتال را همچون مهمترین عواملی نامید كه امكان انجام كار ازراه دور را به سرعت برای كاركنان ایرانسل فراهم نمود.
وی ضمن سپاس از پاسخ خوب كاركنان ایرانسل به اعتماد مدیریت به آنان در اتخاذ تصمیم دوركاری، به تلاش كاركنان بخش ارتباط با مشتریان اشاره نمود و با اعلان اینكه ارائه‌ی بسته‌ی ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت در روزهای نوروز، سبب افزایش تماس مشتركان با ایرانسل شد، از پاسخگویی به مجموع بیش از ۲میلیون و ۳۰۰ هزار تماس در این ایام آگاهی داد.
مدیرعامل ایرانسل با مناسب دانستن وضعیت فاكتورهای كلیدی عملكرد این شركت، بخش پروژه و نصب سایت های جدید را موردی دانست كه به سبب شرایط كشور گرفتار محدودیت بوده است ولی با این وجود، سعی شده تا با ستاندن مجوزهای لازم، از توقف كار و خدمت به مردم ممانعت شود.
تیم نگهداری شبكه در خط مقدم بود
مدیرعامل ایرانسل تیم نگهداری شبكه و پیمانكاران را در خط مقدم جبهه‌ی فعالیت ۲۴ ساعته در شرایط كرونایی بخصوص برخی مناطق كه با حوادثی مانند سیل نیز درگیر هستند، دانست و با اشاره به درگذشت مرحوم «یاسر سرآبادانی»، از پیمانكاران ایرانسل كه بر اثر بیماری كرونا در قم درگذشت، به خانواده‌ی وی تسلیت گفت و برای وی آرزوی اجر و پاداش الهی كرد.
وی همین طور با اشاره به پیك ترافیك بی سابقه در شبكه‌ی اینترنت كشور و مصرف بالای دیتا به خصوص در روزهای نوروز اظهار داشت: «با وجود محدودیت جدی در فضای فركانسی، با تلاش و مدیریت مناسب تیم شبكه‌ی ایرانسل و با به كارگیری تمام ظرفیت های موجود، از پیك مصرف نوروز با موفقیت عبور كردیم. هر چند در بعضی موارد احتمالی، تجربه‌ی مشتری به ناچار كمی گرفتار افت می شد.»
عباسی آرند با اشاره به اقدامات ایرانسل در حوزه‌ی مسؤولیت اجتماعی، همچون ارائه‌ی مكالمه رایگان و سرشماره‌ی ۴۰۳۰، ارائه‌ی ظرفیت پیامكی در اختیار وزارت بهداشت، كمك در حد توان به برخی بیمارستان ها كه نیازمندی جدی تری داشتند و... از اجرای برخی برنامه های دیگر دراین زمینه در آینده آگاهی داد.
وی همین طور از تلاش جهت راه اندازی مركز آموزش ایرانسل در كارخانه‌ی نوآوری در اردیبهشت ماه و نیز گسترش مركز توسعه‌ی شغلی ایرانسل با همكاری با دانشگاه های معتبر و جذب فارغ التحصیلان نخبه آگاهی داد.
مدیرعامل ایرانسل همین طور خطاب به كاركنان ایرانسل، از اتخاذ تصمیم های جدید در ارتباط با مزایای شغلی، مانند پرداخت اضافه كاری كاركنان در روزهای دوركاری، تسهیلات كارت اعتباری، وام بانكی با سود كم، مسكن كاركنان، بیمه عمر و سرمایه گذاری، افزایش حقوق كاركنان متناسب با امتیاز عملكرد و فراتر از افزایش حقوق قانونی و... آگاهی داد. ۲۱۲۱


منبع:

1399/01/31
22:09:20
5.0 / 5
2850
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی