زمان بازگشایی دانشگاه هاروارد اعلام گردید

زمان بازگشایی دانشگاه هاروارد اعلام گردید نیو وبلاگ: دانشگاه ˮهارواردˮ اعلام نمود كه این دانشگاه در ترم پاییز2020 میلادی بازگشایی می شود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه "هاروارد" در حساب کاربری توئیتر خود اعلام نمود که این دانشگاه در ترم پاییز سال ۲۰۲۰ میلادی بازگشایی می شود.
چند وقتی است که حدودا تمام دانشگاه های جهان به سبب شیوع "کروناویروس" تعطیل شده اند.
دانشگاه "هاروارد" هم طی این مدت تعطیل بود و از تاریخ ۲۳ مارس سال جاری به صورت مجازی فعالیت می کند. ولی در ترم پاییز بازگشایی خواهد شد.
مدیران دانشگاه "هاروارد" اعلام نمودند که باتوجه به رویکردهای متفاوت دانشکده های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دانشکده های حرفه ای و تخصصی در یادگیری و تحقیق، خیلی از جنبه های زندگی دانشجویی همچنان با تغییر همراه خواهد بود.
"آلان گاربر"(Alan Garber) از مقامات دانشگاه هاروارد در اطلاعیه ای مکتوب اظهار داشت: هدف ما این است که در عین حفظ سلامت جامعه دانشگاهی، در دوران شیوع "کروناویروس" هم ماموریت آموزشی و تحقیقاتی خودرا حفظ نماییم.
گاربر افزود، حتی اگر شرایط موجود این امکان را برای ما فراهم نکند که ترم پاییز را مانند گذشته ها آغاز نماییم، ما متعهد می شویم که بحث تحقیق و یادیگیری دانشجویان ما در بالاترین سطوح علمی ادامه پیدا کند.
دانشگاه هاروارد اعلام نمود که اگر این ویروس تا آن زمان ادامه داشته باشد، به احتمال زیاد تجهیزات محافظتی خاص برای بازگشایی دانشگاه نیاز خواهد بود ولی هنوز تصمیم نهایی مشخص نشده است.




منبع:

1399/02/11
21:13:52
5.0 / 5
2424
تگهای خبر: تحقیقات , جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی