مشكل واریزی های سایپا تا یك ساعت دیگر حل می شود

مشكل واریزی های سایپا تا یك ساعت دیگر حل می شود نیو وبلاگ: در صورتیكه برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه گرفتار مشكل بودند، این خودروساز اعلام نمود كه مشكل پیش آمده به سبب پروسه مشخص شدن سهمیه نمایندگی های این شركت در محل سكونت مشتریان بوده است و تا یك ساعت آینده این مشكل رفع خواهد شد؛ ضمن اینكه مهلت 48 ساعته واریز از امروز لحاظ خواهد شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، برخی از مشتریانی که در طرح فروش فوق العاده این شرکت برنده قرعه کشی بودند در واریز وجه گرفتار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود.
ایسنا، موضوع را از گروه سایپا پیگیری کرد و این شرکت در پاسخ به این پرسش اعلام نمود که مشکل به وجود آمده به سبب پروسه آماده سازی و اختصاص فروش خودرو هر مشتری به نمایندگی های منطقه محل سکونت مشتریان بوده است. این پروسه در حال اتمام است وتا حدود یک ساعت آینده این مشکل رفع و گزینه واریز وجه بر روی سایت فروش، فعال خواهد و مشتریان برنده می توانند وجه خودرا واریز و ثبت نام خودروی خودرا تکمیل کنند.
ضمن اینکه با توجه به این که مهلت واریز وجه ۴۸ ساعت از آغاز زمان ثبت نام (ساعت ۱۴ روز یکشنبه) بوده است، آغاز این مهلت از امروز لحاظ خواهد شد.
همچنین شرکت از کسانی که در این قرعه کشی برنده شده اند خواست تا در ساعات پایانی مبادرت به واریز وجه نکرده و از همان ساعات نخست وارد شده و وجه خودرا تکمیل کنند.




منبع:

1399/03/19
23:39:10
5.0 / 5
2751
تگهای خبر: سایت , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی