در دانشگاه های كره جنوبی رخ داد

سوءاستفاده دانشجویان از كروناویروس و تقلب در امتحانات

سوءاستفاده دانشجویان از كروناویروس و تقلب در امتحانات تقلب دانشجویان ˮكره جنوبیˮ در امتحانات آنلاین میان ترم سبب شد كه مسؤلان دانشگاهی در شیوه برگزاری امتحانات آخر ترم تجدیدنظر كنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از یودبلیونیوز، با ادامه شیوع کروناویروس در سرتاسر جهان، دانشگاه ها تعطیل شدند و اغلب آنها اعلام نمودند که امتحانات خویش را به صورت آنلاین برگزار می کنند.
یکی از مسائلی که راجع به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین وجود دارد، لزوم رعایت اخلاق توسط دانشجویان است.
ولی دانشجویان دانشگاه های "اینها"(Inha)، دانشگاه "سوگانگ"(Sogang)، دانشگاه ملی "سئول"(Seoul) و دیگر موسسات آموزش عالی کره جنوبی در امتحانات خود که به علت کروناویروس به صورت آنلاین برگزار می شود، تقلب کرده اند.
تعدد تقلب در این امتحانات، دانشگاه های کره جنوبی را وادار ساخته گزینه های دیگر را هم بررسی نمایند.
دانشگاه های کره جنوبی قصد دارند با عنایت به تقلب هایی که در امتحانات میان ترم آنلاین صورت گرفته، از تقلب دانشجویان در امتحانات آخر ترم که برای اواخر ژوئن برنامه ریزی شده است، جلوگیری نمایند.
تقلب صورت گرفته در امتحانات میان ترم توسط دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه "اینها" سبب خواهد شد که این دانشگاه برنامه امتحانات آخر ترم خویش را به صورت حضوری برگزار کند.
این دانشگاه گفته که بهترین راه برای پیشگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات، نظارت پرسنل دانشگاه در حین برگزاری امتحانات است.
دانشگاه "کره"، دانشگاه "کیونگ هی" و "هانیانگ" هم قصد دارند امتحانات خویش را به صورت حضوری برگزار کنند.
در حالیکه دانشگاه ملی سئول و دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک تصمیم گیری را به عهده اساتید گذاشته اند تا امتحانات را به صورت آنلاین برگزار کنند یا حضوری.





منبع:

1399/03/26
23:42:30
5.0 / 5
2258
تگهای خبر: آنلاین , پزشكی , جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی