هواوی از سامسونگ جلو زد!

هواوی از سامسونگ جلو زد! نیو وبلاگ: شركت چینی هوآوی برای اولین بار از بزرگترین رقیب خود سامسونگ جلو زد و عنوان اولین تولیدكننده گوشیهای هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، برمبنای آمار و گزارش های انتشار یافته از طرف موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت، شرکت چینی هوآوی برای اولین بار از رقیب خود سامسونگ که سال ها لقب بزرگترین و اولین تولیدکننده گوشیهای هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده بود، جلو زد و این عنوان را در ماه آوریل ۲۰۲۰ از آنِ خود کرد.
بر طبق این گزارش که در سایت gsmarena نیز آمده است، کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری دلیلهای مختلفی برای این تغییر در رده بندی جدول بزرگترین تولید کنندگان گوشیهای هوشمند در جهان برشمرده اند که از مهمترین آنها می توان به تعطیلی و اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در خیلی از بازارهای فروش گوشیهای سامسونگ همچون ایالات متحده آمریکا، اروپا، آمریکای جنوبی و هند و همین طور توقف خطوط تولید کارخانه های این غول تکنولوژی کره ای اشاره نمود.
این آمارها حاکی از آنست که در آوریل ۲۰۲۰، سهم سامسونگ از بازارهای فروش گوشیهای هوشمند در جهان ۱۷ درصد بوده در صورتیکه سهم فروش گوشیهای هوشمند هوآوی در همین بازه زمانی ۱۹ درصد ثبت و گزارش شده است.
به عقیده این کارشناسان، از آنجایی که بزرگترین بازار فروش گوشیهای هواوی در چین واقع شده است و شرایط کرونا نیز در این کشور در آوریل نسبت به سایر نقاط جهان بهتر و کنترل شده تر بود، این شرکت چینی توانست عملکرد بهتری را نسبت به بزرگترین رقیب خود سامسونگ برای خود رقم بزند و عنوان نخست رده بندی بزرگترین تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دهد.




منبع:

1399/03/29
23:52:14
5.0 / 5
2717
تگهای خبر: تحقیقات , تكنولوژی , جهان , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی