بیت كوین مرز 10 هزار دلار را رد كرد

بیت كوین مرز 10 هزار دلار را رد كرد نیو وبلاگ: قیمت بیت كوین برای نخستین بار از شروع ماه ژوئن سال جاری میلادی، حالا بار دیگر به بیش از 10 هزار دلار رسیده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، در صورتیکه بیت کوین در ماه های گذشته با نوسانات زیادی همراه بود و بعد از دوره ای طولانی که در ۹۰۰۰ دلار ثابت مانده بود، حالا بار دیگر مرز ۱۰ هزار دلاری را رد کرده است. بر اساس گزارش سی ان بی سی، بیت کوین طی هفت روز گذشته نزدیک به ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته و این در حالیست که بازارهای سهام جهانی در هفته گذشته با ادامه روند صعود طلا، با مشکل مواجه گشتند.
بهای بیت کوین در صورتیکه در هفته های اخیر تا ۱۰ هزار دلار نیز افزایش یافته بود، در اسفند ماه سال قبل و متاثر از شیوع ویروس کرونا در جهان، به کمتر از ۵۰۰۰ دلار هم رسید. نوسانات شدید بیت کوین موجب شد خیلی از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند؛ چونکه در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال قبل ارزش آن ۳۰ درصد کم شد.
با این وجود، همچنان تحلیل های زیادی از آینده بیت کوین منتشر می شود، کمااینکه مدتی پیش شرکت بلومبرگ با انتشار یادداشتی برآورد کرده بود که بهای رمز ارز بیت کوین امسال میلادی به ۲۰ هزار دلار نیز خواهد رسید. کیتی استوکتون، یکی از کارشناسان و مفسرین فعال در این عرصه، اظهار کرده بود بیت کوین از لحاظ تکنیکال جایگاه خودرا روی ۸۰۰۰ دلار به ثبات رسانده و درصورتی که به سطوح بالاتر از ۱۰ هزار دلار صعود کند، می تواند افزایش قیمت شایان توجهی را تجربه کند.
در صورتیکه زمزمه هایی از تولید واکسن کرونا به گوش می رسد، حالا ویجی آیار، مدیر شرکت سرمایه گذاری لونو که در زمینه رمز ارزها فعالیت می کند، معتقد می باشد بیت کوین از این زمزمه ها منتفع می شود و می گوید: اگر دولت های بزرگ به تخصیص بسته های حمایتی ادامه دهند، روند افزایشی بازار این رمزارز ادامه پیدا خواهدنمود. این روند افزایشی بازار طلا و بازارهای سهام را نیز شامل می شود و بیت کوین و دیگر رمزارزها این مسیر را دنبال می کنند.




منبع:

1399/05/07
15:14:33
5.0 / 5
2195
تگهای خبر: جهان , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی