در دانشگاه تورنتو صورت می گیرد

توزیع ۲۵۰ هزار ماسك غیرپزشكی میان دانشجویان و پرسنل

توزیع ۲۵۰ هزار ماسك غیرپزشكی میان دانشجویان و پرسنل به گزارش نیو وبلاگ دانشگاه تورنتو در جهت محدود كردن شیوع كروناویروس، میان دانشجویان و پرسنل خود ماسك غیرپزشكی توزیع می نماید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از وبسایت رسمی دانشگاه تورنتو، در کوشش برای پشتیبانی از اعضای جامعه، دانشگاه تورنتو ۲۵۰ هزار ماسک غیرپزشکی را میان دانشجویان، پرسنل، اعضای دانشکده ها و کتابخانه ها که با حضور کارمندان مهم شروع به کار می کنند، توزیع خواهد نمود.
دانشجویان قادر خواهند بود از دفاتر، خوابگاه های دانشجویی و دیگر مکان های دانشگاه ماسک خویش را دریافت نمایند.
همینطور دستگاه هایی وجود دارد که بدون تماس افراد ماسک ها را توزیع میکند.
این ماسک ها از تاریخ ۲۴ اوت در مکان هایی مشخص توزیع می شوند.
ماسک هایی که توزیع می شود، دو لایه و قابل استفاده مجدد است و از پلی استر ساخته شده اند.
می توان این ماسک ها را در ماشین لباسشویی شست و از دوام و راحتی برخوردار می باشند.


"اسکات مابری"(Scott Mabury) معاوت دانشگاه تورنتو اظهار داشت: از آنجه که ما به استقبال دانشجویان، پرسنل، اعضای دانشکده و کتابخانه ها می رویم، میخواهیم اطمینان حاصل نماییم که همه از ماسک های غیرپزشکی با کیفیت که قابل استفاده مجدد هم هستند، استفاده کنند. تا بدین سان همه ما سهم خود در عدم گسترش کروناویروس را رعایت نماییم.
کارشناسان پزشکی بر اهمیت استفاده از ماسک های غیرپزشکی در کاهش گسترش قطرات تنفسی که امکان دارد حامل کروناویروس باشند، تاکید ویژه کرده اند.
"چریل ریگهر"(Cheryl Regehr) از دیگر مقامات ارشد دانشگاه اظهار داشت: در حالیکه خیلی از دانشجویان، پرسنل، کارکنان و دیگر اعضای دانشگاه به صورت از راه دور به کار خود ادامه خواهند داد، دانشگاه تورنتو خط مشی استفاده از ماسک را به دنبال آخرین سفارش های مقامات بهداشت عمومی به روزرسانی کرد.


دانشگاه تورنتو اعلام نموده که علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست وشوی خوب دستان، استفاده از ماسک در محیط های داخلی بخشی از ابزار ما در محدود کردن گسترش کروناویروس است.
بنا به قوانین دانشگاه تورنتو، هرکسی که در دانشگاه حاضر می شود، موظف است از ماسک غیرپزشکی استفاده نماید که بینی، دهان و چانه خویش را بدون هیچ شکافی بپوشاند.




منبع:

1399/05/27
23:40:55
5.0 / 5
1815
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , سایت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی