نماینده سبزوار:

رزم حسینی بهترین گزینه برای وزارت صنعت است

رزم حسینی بهترین گزینه برای وزارت صنعت است به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرضا رزم حسینی با توان بسیار بهترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.


علی اصغر عنابستانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی بعنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از جانب رئیس جمهوری اضافه کرد: وی نیروی معتقد به چارچوب های انقلابی، پرکار و پرکار است.
وی افزود: در شرایط کنونی، رزم حسینی با کارنامه درخشان خود از توان لازم برای ساماندهی امور این وزارتخانه برخوردار می باشد.
این نماینده مجلس اظهار داشت: اجرای طرح موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ابتکار رزم حسینی در استان خراسان رضوی در چارچوب معین های اقتصادی رغبت بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این استان را بیشتر کرده است.
وی ادامه داد: با عنایت به توانمندی و سوابق اجرایی رزم حسینی، مجلس شورای اسلامی رای بالایی به وی خواهد داد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز سه شنبه در نامه ای به مجلس شورای اسلامی "علیرضا رزم حسینی" را بعنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی نمود.
رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و هم قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.
رزم حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیتهای بازرگانی را در کارنامه خود دارد و هم عضو هیات مدیره چند واحد معدنی هم بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.


1399/07/04
20:42:45
5.0 / 5
1718
تگهای خبر: اقتصاد , سرمایه گذاری , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی