رییس مجموع نمایندگان استان كردستان در مجلس:

رزم حسینی توانایی سر و سامان دادن به وزارت صمت را دارد

رزم حسینی توانایی سر و سامان دادن به وزارت صمت را دارد به گزارش نیو وبلاگ رئیس مجمع نمایندگان كردستان اظهار داشت: رزم حسینی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت باتوجه به خاصیت و عملكرد مطلوب می تواند وضعیت وزارتخانه ای را كه 10 ماه است با سرپرست اداره می شود، سر و سامان دهد.


پرویز اوسطی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتظار اصلی مردم از نمایندگان خود در شرایط حاضر، توجه ویژه به حوزه مدیریت بازار، نابسامانی و گرانی هاست و ممصلحت نیست این وزارتخانه بزرگ بیش از این بدون وزیر اداره شود.
وی با اشاره به اینکه دولت سال پایانی فعالیت خودرا سپری می کند و فردی که در این شرایط سخت و فرصت محدود عهده دار قبول مسئولیت شود، فداکاری کرده است، اضافه کرد: گزینه پیشنهادی، سوابق مدیریتی و اجرایی موفقی در کارنامه دارد.
اوسطی با اعلان اینکه انتظارات کردستان را در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان با وی داشت مطرح کردیم، افزود: نگاه مجمع نمایندگان استان و بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این گزینه مثبت است البته تصدی این وزارتخانه، بستگی به این دارد که رزم حسینی در صحن مجلس هم بتواند دفاع خوبی از برنامه های خود داشته باشد.
عملکرد موفق در مدیریت بخش خصوصی و استانداری استان های مهمی همچون کرمان و خراسان رضوی همچون دیگری خاصیت هایی رزم حسینی بود که اوسطی با اشاره به آن، احتمال رای آوردن این گزینه در صحن علنی مجلس را زیاد دانست.
وی با اعلان اینکه تا وقتی وزارتخانه ای وزیر نداشته باشد، نمایندگان هم نمی توانند مطالبات حوزه خودرا پیگیری کرده و سوال و تذکری داشته باشند، تصریح کرد: هم اکنون نمایندگان خواهان ساماندهی وضعیت وزارت صمت هستند ولی این به معنای تایید هر گزینه ای نیست.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نخستین انتظار و توقع نمایندگان از وزیر آینده صمت را ساماندهی سریع بازار و نوسان قیمتی دانست و اشاره کرد: در قدم بعدی باید معادن که به فرموده رهبر معظم انقلاب، جایگزین مناسبی برای نفت می باشد باتوجه به ظرفیت های غنی که در کشور داریم ساماندهی و برای توسعه بیشتر از آن استفاده گردد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری روز سه شنبه گذشته در نامه ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم حسینی» را بعنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی نمود.
رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و کارهای بازرگانی را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این، رزم حسینی عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.



منبع:

1399/07/07
23:57:55
5.0 / 5
1567
تگهای خبر: صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی