در دانشگاه علامه طباطبایی؛

بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری ۳۲۰ نشست و سخنرانی

بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری ۳۲۰ نشست و سخنرانی بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با برگزاری 320 نشست تخصصی، سخنرانی و کارگاه آموزشی تا 29 آذرماه در سطح دانشکده های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی انجام می شود.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش امسال نیز در امتداد تحقق ماموریت کلان پژوهشی در خصوص «شناسایی و پاسخگویی به مسائل و نیازهای جامعه بر اساس پایداری توسعه ملی با رویکرد میان رشته ای» برنامه ریزی شده است که با مشارکت کلیه دانشکده ها، پژوهشکده ها و قطب های علمی دانشگاه به صورت مجازی انجام خواهد شد.
وی در این خصوص اضافه کرد: باتوجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا این ویژه برنامه ها با مشارکت اعضای هیئت علمی در فضای مجازی درحال اجرا است.
معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به محوریت دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی اظهار داشت: برگزاری گردهمایی «نقش علوم انسانی در پژوهش و فناوری» با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ ۲۶ آذر ماه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
وی افزود: این مراسم با مشارکت وزرات علوم و در روز پژوهش و علوم انسانی با برگزاری میزگرد «نقش علوم انسانی در رویارویی با بحران ها» همراه خواهد بود و شیوه های دانشگاه ها در کمک به حل مسائل کشور، معرفی چهره های ماندگار در حوزه علوم انسانی، معرفی شرکت های دانش بنیان برتر و فعال در حوزه علوم انسانی از برنامه ها و محورهای این جلسه مجازی است.
دهقانی فیروزآبادی خصوصاً برنامه های دانشگاه علامه طباطبائی برای معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده خود نیز اشاره و اضافه کرد: به رسم هرساله، ویژه برنامه روز پژوهش با معرفی و تقدیر از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه در تاریح ۲۹ آذرماه به صورت مجازی برگزار می شود و طی آن استادان و پژوهشگران برگزیده دانشگاه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
این استاد دانشگاه از تلاش و همکاری حوزه های مختلف پژوهشی دانشگاه برای برگزاری برنامه های امسال قدردانی نمود و در خاتمه ضمن دعوت از استادان، پژوهشگران و دانشجویان جهت استفاده از این برنامه ها اظهار داشت: عنوان و زمان کلیه برنامه دانشکده ها و واحدهای پژوهشی در نشانی research.atu.ac.ir قابل دسترس است.

1399/09/23
22:49:37
5.0 / 5
618
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , دانشگاه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی