چهار ماه طلایی برای موفقیت در كنكور با حرف آخر

چهار ماه طلایی برای موفقیت در كنكور با حرف آخر در یك گزارش خبری مخفی ، نگاهی خواهیم انداخت به دنیای كنكور. جهانی كه تقریباً 1 میلیون دانش آموز در ایران روزهای خود را در آن سپری می كنند و فضای خاص خود را دارند.


در کمتر از 5 ماه مانده به کنکور 98 ، چه کاری باید انجام دهم؟ سوالی که داوطلبان کنکور 99 بدون شک از خود پرسیده اند ... سردرگمی در زندگی برخی دیگر از داوطلبان نیز رخ داده است که خوب نخوانده اند یا به هر دلیلی چیزی نخوانده اند ، اما به دنبال آنها هستند بهترین نتیجه در زمان باقیمانده. هستند!!! امروز ، در یک گزارش خبری مخفی ، نگاهی خواهیم انداخت به دنیای کنکور. جهانی که تقریباً 1 میلیون دانش آموز در ایران روزهای خود را در آن سپری می کنند و فضای خاص خود را دارند. کنکور که بزرگترین ماراتن علمی کشور است ، می تواند سرنوشت دهه های زندگی یک شخص را در این زمان تعیین کند. اما در عین حال ، موسسات آموزشی نیز مشغول فعالیت های خود هستند و امروز به یکی از محبوب ترین ها خواهیم پرداخت. قبل از ادامه توصیه می کنم برای مقطع ابتدایی هم مقاله آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی را مطالعه کنید.

موسسه آموزشی حرف آخر که فعالیت خود را با سبکی کاملاً متفاوت از سایر موسسات و منابع آموزشی برای کنکور آغاز کرده است ، دنیای آموزشی جدیدی را به دانش آموزان معرفی کرده است. اما راز این موسسه چیست که در سال 1398 با 51 رتبه زیر 300 ، بیشترین آمار مورد قبول را در بین موسسات آموزشی ایران بدست آورده است؟ حتی در بعضی از درس ها ، او 100٪ موفقیت چشمگیر داشت و در درس دینی ، با داشتن 15 رتبه با درصد 100 همه را مبهوت کرد. تا آخر این گزارش در مورد حرف آخر را بخوانید زیرا پاسخ به سوال بالا این است که برای رسیدن به بهترین نتیجه در زمان باقی مانده چه کاری باید انجام دهید. تمامی این موارد را در مقاله قبولی در کنکور با روش‌ های اعجاب انگیز حرف آخر می توانید مطالعه کنید.

معرفی کامل موسسه حرف اخر

در سال 1390 برای اولین بار مهندس عبدالرضا منتظری این موسسه را برای آموزش و آماده سازی داوطلبان کنکور ایجاد کرد اما این بار با سبکی متفاوت! آموزش هایی که این بار داوطلب نیازی به حفظ مطالب ندارد و نیازی به استفاده از فرمول ها ندارد. به جای مطالعه دروس کنکور در 9 ماه ، این بار صفر تا 100 کنکور را فقط در 4 ماه یاد خواهید گرفت. اما این پایان کار نیست ، اما برای داوطلبانی که کمتر از 4 ماه زمان دارند ، حرف آخر پروژه بزرگی در نظر گرفته است که آنها می توانند در مدت 2 ماه پرونده آموزش کنکور را ببندند. حتی چنین سبکی را برای آموزش متوسطه اول به خصوص حرف آخر هشتم نیز ارائه داده است. ممکن است در ابتدا معتبر به نظر نرسد ، اما اعتماد به نهاد با مراجعه به افرادی که با کمک پروژه دو ماهه حرف آخر توانستند در سال 1398موفق شوند ، آسان تر می شود. در مرحله بعدی ، ما پروژه کامل 2 ماهه حرف آخر را به شما معرفی خواهیم کرد ، پروژه ای که ممکن است به عنوان پروژه 6040 بشناسید.

پروژه 6040 ، به دلیل زمانی که یک داوطلب می خواهد کل پرونده آموزش را با بررسی ، جمع بندی و حل تست ببندد ، نامگذاری شده است. یک پروژه عالی که افتخار دارد توسط موسسه آموزش کنکور حرف آخر اجرا شود. در این پروژه ، داوطلب برای تکمیل درس های کنکور خود یک دوره 100 روزه می گذراند. در مدت 60 روز شما بر آموزش کامل دوره ها تسلط خواهید یافت و بلافاصله پس از اتمام آنها وارد مرحله تست و بررسی و تفکیک آزمون خواهید شد و یادگیری خود را در 40 روز تثبیت خواهید کرد و بنابراین فقط در 100 روز برای کنکور آماده خواهد شد. برای معرفی کامل تر ، پیشنهاد می کنم معرفی کامل سیستم جدید 6040 را از سایت مرکزی حرف آخر بخوانید.

محتوای آموزشی حرف آخر

شاید از خود بپرسید که محتوای آموزشی حرف اخر دقیقاً چیست. کتاب؟ تست؟ فیلم آموزشی؟ مشاوره؟ اما باید بدانید که این موسسه تمام مطالب بالا را تولید می کند و دانش آموز نیازی به همه موارد فوق از جمله کتاب ، کلاس ، مشاوره و سایر آزمون ها نخواهد داشت و فقط به تلاش مستمر نیاز دارد تا در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسد. معلمین شاغل در این گروه از بهترین معلمان کل کشور هستند و با آموزش آنها داوطلب در کمترین زمان ممکن طعم آموزش را بدون خستگی مزه می کنند. داوطلب دیگر نیازی به حفظ ندارد و این بار به جای حفظ ، آنها را از طریق آموزش بصری درک خواهد کرد. بدون فراموش کردن

آموزش بصری یعنی استفاده از تصاویر در آموزش. به عنوان مثال ، در درس زیست شناسی ، موضوع قلب  در کتاب درسی فقط متن و تصاویر را آموزش داده می شود ، اما در این موسسه با کمک معلمان زیست شناسی ، به صورت انیمیشن وارد قلب می شوید و تمام قسمت های آن را مشاهده می کنید و چنین سبکی برای سایر پایه از جمله زیست دوازدهم حرف آخر نیز استفاده شده. می دانید که تسلط بر موضوعی بدون به خاطر سپردن آن بسیار آسان تر است. علاوه بر این ، برای اینکه داوطلب به زمان زیادی برای نوشتن نیاز نداشته باشد ، کتاب کارهایی برای داوطلب ارسال می شود که همه نکات را دارد و برای کاهش زمان استفاده مناسب است. برای مشاهده برخی از کتاب کار های حرف آخر و همچنین بودجه بندی ریاضی کنکور ، می توانید لینک مربوطه را دنبال کنید.

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

منبع: harfeakharpub.com

1399/09/29
20:10:19
5.0 / 5
903
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی