آرشیو آهنگ های مورد علاقت اینجاست

آرشیو آهنگ های مورد علاقت اینجاست نیو وبلاگ: اگر می خواهید از جدیدترین آهنگ های خواننده مورد علاقه اتان باخبر شوید در ادامه راه هایی را به شما خواهیم گفت كه به راحتی بتوانید همه این كارها را انجام دهید.


اگر علاقه مند به موسیقی هستید یا به دنبال راهی برای پیدا کردن آرشیو کامل خواننده یا نوازنده مورد علاقه اتان هستید, یا اگر می خواهید از جدیدترین آهنگ های خواننده مورد علاقه اتان باخبر شوید, یا حتی اگر می خواهید جدیدترین و داغ ترین آهنگ ها را گوش دهید, در ادامه راه هایی را به شما خواهیم گفت که به راحتی بتوانید همه این کارها را انجام دهید.

دانلود آرشیو کامل خواننده ها و نوازنده ها

در ادامه دو روش به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید با دانلود آهنگ خواننده محبوبتان از گوش دادن به آن لذت ببید.

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند, برنامه های موسیقی بسیاری به بازار آمده اند که گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از آن را برای همه آسان کرده اند.

روش اول دانلود آهنگ

می توانید با نصب برنامه های موسیقی بر روی گوشی خود, آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

فقط دقت داشته باشید که برای بار اول باید به اینترنت متصل باشید دانلود آهنگ جدید و از آن پس می توانید آهنگ ها را به صورت آفلاین نیز گوش دهید. برای این کار باید یک حساب کاربری در برنامه بسازید, سپس خواننده دلخواهتان را جستجو کنید, سابسکرایب کنید و به آهنگ ها گوش دهید.

می توانید با روشن کردن نوتیفیکیشن خواننده محبوبتان از آخرین آهنگ منتشر شده نیز باخبر شوید و آهنگ را داغ داغ گوش دهید. حتی برخی از اپلیکیشن ها آخرین خبر انتشار آلبوم یا اطلاعاتی درباره برگزاری کنسرت های هر خواننده را در اختیار شما قرار می دهند.

فقط دقت داشته باشید که متاسفانه بیشتر این اپلیکیشن ها در کشورمان بسته هستند و برای استفاده از آن ها باید با کمک نرم افزار وارد برنامه شوید و از آن ها استفاده کنید.

 اپلیکیشن های پرطرفدار غیر ایرانی شامل :

  • اپل موزیک ( باز است و "فعلا" فقط قابل استفاده بر روی IOS است. )
  • گوگل پلی موزیک ( باز است و قابل نصب بر روی هر دو سیستم اندروید و IOS است. )
  • ساندکلاود ( باز است و قابل نصب بر روی هر دو سیستم اندروید و IOS است. )
  • موزیک مچ ( باز است و قابل نصب بر روی هر دو سیستم اندروید و IOS است. )
  • اسپوتیفای ( این برنامه بسته است و برای استفاه باید از یک نزم افزار  استفاده کنید. )
  • و ...

خوشبختانه برخی از هموطنان اپلیکیشن های ایرانی مخصوص موسیقی ساخته اند که بسته نیست و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

روش دوم دانلود آهنگ

تنها راه موسیقی گوش دادن آفلاین, استفاده از سی دی است که امروزه کمتر کسی از سی دی برای گوش دادن موسیقی استفاده می کند.

آسان ترین راه دانلود آهنگ مورد نظر از سایت های مختلف موزیک است که برخی دانلود آهنگ ها به صورت قانونی و برخی نیز غیرقانونی است. می توانید با پرداخت هزینه ای اندک به عنوان حمایت از خواننده محبوبتان, آهنگ ها و یا آلبوم های وی را به صورت قانونی دانلود کنید و آهنگ ها را داخل گوشی خود بریزید و در هر زمانی بدون نیاز به اینترنت گوش دهید و لذت ببرید.

 

1399/09/17
23:58:02
0.0 / 5
1052
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی