هوآوی از نمایشگر مخصوص خود برای خودرو رونمایی نمود

هوآوی از نمایشگر مخصوص خود برای خودرو رونمایی نمود به گزارش نیو وبلاگ نمایشگرهای جدید هوآوی مخصوص خودرو معرفی گشتند. این نمایشگرها در دو مدل Smart Screen S و Smart Screen S Pro عرضه می شوند و قیمت آنها از 259 دلار شروع می شود.




نمایشگر 8.9 اینچی با عرضه روشنی تصویر در حد 700 nit خیال شما را از کیفیت نمایش تصویر در هر شرایطی راحت می کند، به خصوص در شرایط داخل خودرو که نورهای زیاد مانند نور خوشید یا نور چراغ دیگر خودرو ها وجود دارند. همینطور قابلیت کاهش میزان بازتاب نور هم به بهتر دیده شدن این نمایشگر کمک می نماید. همینطور ابعاد تصویر آن 1920×720 پیکسل است و قابلیت کار با سیستم پخش صدای اولیه خودرو و استفاده از باندهای آنرا هم دارد.

قابلیت اتصال و استفاده از برنامه های گوشی موبایل شما توسط این دستگاه وجود داشته و 30 برنامه کاربردی دیگر هم به صورت پیش فرض بر روی این نمایشگر نصب شده است که شامل برنامه های مسیریابی، موسیقی و... می شوند. برای اتصال نمایشگر به گوشی باید از راه «بلوتوث» (Bluetooth) یا «وای فای» (WiFi) اقدام کنید.

نمایشگر هوآوی Smart Screen مجهز به دو دوربین است که یکی در بخش پشتی برای تصویربرداری از مسیر، که امروزه بسیار محبوب شده، اختصاص دارد و دومی به صورت پنهان از بالای نمایشگر خارج شده و تصویر داخل خودرو را نشان داده است. این نمایشگر از کنترل با صدا و حرکات دست هم پشتیبانی می کند که برای کار با آن به خصوص در زمان رانندگی بسیار مفید می باشد.
«یو چنگ دونگ» (Yu Chengdong) از مدیران گروه محصولات مصرفی هوآوی، در حاشیه معرفی این محصولات از توافقات هوآوی با 20 شرکت خودروسازی برای هماهنگ سازی خودروهایشان با این نمایشگر اطلاع داد. الان بیشتر از 150 مدل خودرو قابلیت استفاده از هوآوی Smart screen را دارند و بر مبنای پیشبینی ها تا انتهای سال 2021 حدود 5 میلیون خودرو به این سیستم مجهز می شوند.
نمایشگر خودرو هوآوی Smart Screen یکی از قدم های اولیه هوآوی در جهت تحقق رویای خودرو خودران و شهر هوشمند است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.
خودرو هوشمند چیست؟
شرکت هوآوی در چند سال قبل وارد حیطه های متفاوتی شده است که فراوانی بسیاری دارند. مخابرات، گوشی هوشمند، تبلت، محصولات پوشیدنی، کامپیوتر، بحث پردازش ابری و این فهرست همچنان می تواند ادامه داشته باشد. یکی ازحوزه های کاری بسیار جدید هوآوی در این سال ها حوزه اتومبیل و رانندگی هوشمند بوده است.

هوآوی به کمک پردازش ابری قدرتمند و هوش مصنوعی انقلابی تلاش در عرضه یک شهر هوشمند و خودرو های هوشمند در آینده ای بسیار نزدیک دارد. شهر «شنژن» زادگاه هوآوی الان از معدود شهرهای جهان است که پوشش کامل شبکه اینترنت 5G را داشته و نخستین شهری خواهد بود که هوآوی آنرا تبدیل به یک شهر تمام هوشمند خواهد نمود.
در یک شهر هوشمند، ترافیک و رانندگی به صورت هوشمند کنترل خواهند شد. در این شهر حدودا همه چیز به همدیگر متصل هستند و اطلاعات محیطی را به دیگر بخش ها و البته مرکز اطلاعاتی این سامانه ارسال می کنند. این اطلاعات هر لحظه در میان تمامی خودورهای سطح شهر هم به اشتراک گذاشته می شود.
از طرفی دیگر در آینده خودرو ها به کمک اطلاعات محیطی فراوانی که به دست می آورند، هوش مصنوعی پیشرفته و قابلیت رصد هوشمند اطراف خودرو، توانایی حرکت بدون احتیاج به راننده را خواهند داشت. این حرکت خودکار می تواند توسط مرکز اطلاعات مدیریت شود تا از بروز ترافیک بیش از اندازه در برخی از مسیرها جلوگیری شود. هر اتفاق غیر منتظره ای در این شرایط قابل کنترل بوده و سیستم مسیرهای جایگزین و راهکارهای هوشمند را به سرعت عرضه می کند.
آینده ای که برای دهه ها فقط در فیلمهای علمی و تخیلی دیده می شدند حالا به ما بسیار نزدیک است. آینده ای که خیلی از کارها را برای بشر آسان خواهد نمود و عصر نوینی از هوشمندی را آغاز خواهد نمود.

2121


منبع:

1399/10/23
20:13:48
0.0 / 5
1026
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی