ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف كنندگان را دریافت كرد

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف كنندگان را دریافت كرد به گزارش نیو وبلاگ ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.  این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت می کند.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بامداد امروز، سه شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تعدادی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و تعدادی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شد. مراسم روز ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، ۹ اسفند هر سال، بعد از ارزیابی شرکتهای مختلف در زمینه‌ی رعایت حقوق مصرف کنندگان، طی همایشی توسط وزارت صمت برگزار و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، به شرکتهای برتر در این حوزه اهدا می شود. اعطای تندیس های نوزدهمین دوره‌ی این ارزیابی، در ارتباط با سال ۱۳۹۸، بعد از اتمام ارزیابی توسط تیم های داوری، به علت شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد. ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن همراه می باشد که سال جاری موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.
در این مراسم، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، هر سال طی یک همایش اهدا می شد و سال جاری با عنایت به شرایط کرونایی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکتهای برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا نماییم و در این راستا، ایرانسل اولین شرکتی است که این تندیس را دریافت می کند. تابش همینطور ضمن اشاره به رشد مصرف دیتا در شرایط کرونایی، بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات شرکت ها با عنایت به این شرایط، تاکید کرد. مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم طی سخنانی خاطرنشان کرد: سال جاری رشد مصرف دیتا در شبکه‌ی ایرانسل، حدودا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالیکه روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتاً سنگینی در این راستا انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت در این حوزه، برای کمک به توسعه‌ی تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… تشکر کنم. عباسی آرند اضافه کرد: با رشد چشم گیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعه‌ی شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله می توان به راه اندازی جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب العبور کوهستانی اشاره نمود. مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: الان در چارچوب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند. در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، از راه رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه را هم فراهم نموده و سایر اپراتورها هم متقابلاً این اقدام را انجام داده اند که سبب افزایش سطح پوشش شبکه شده است.
مهندس علیرضا مهری، معاون فروش و توزیع ایرانسل هم با اشاره محدودیت های موجود به علت شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پیچیدگی های ناشی از آن در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مناسب به مشترکان، اقدامات ایرانسل در بهبود روند عرضه‌ی محصولات و خدمات ایرانسل و هم فرایندهای خدمات بعد از فروش به مشترکان را شرح داد. همینطور مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام انتشار کرونا در ایران اشاره نمود و اظهار داشت: این دوره، شاید سخت ترین دوره‌ی زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ چونکه دغدغه‌ی اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان است و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است. تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، بر مبنای مفاد آئین نامه‌ی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و به استناد مصوبه‌ی شورای سیاست گذاری مستقر در سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بعد از اتمام ارزیابی توسط تیم های داوری در اسفند ماه ۱۳۹۸، به شرکتهای واجد شرایط تعلق گرفت و به علت ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است. ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد پشتیبانی از کالا و خدمات ملی» را هم از انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرده بود. ۲۱۲۱


منبع:

1399/10/24
13:23:02
0.0 / 5
1001
تگهای خبر: اطلاعات , خدمات , دیتا , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی