كنسرت آنلاین وحید تاج و رشید وطن دوست در لنز ایرانسل

كنسرت آنلاین وحید تاج و رشید وطن دوست در لنز ایرانسل به گزارش نیو وبلاگ وب سایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل، پنج شنبه دوم بهمن ماه، میزبان کنسرت آنلاین «شوق بهار» به خوانندگی مشترک «وحید تاج» و «رشید وطن دوست»، خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی است.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کنسرت آنلاین، ساعت ۲۱ پنج شنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، با تلفیقی از قطعات سنتی فارسی و آذری در «تالار وحدت» تهران اجرا می شود و کلیه دوستداران موسیقی اصیل ایرانی، مخاطبان آن هستند. این کنسرت آنلاین که شوق بهار نام دارد، به رهبری ارکستر علی اکبر قربانی و نوازندگی اعضای ارکستر سازهای ملی ایران، اجرا خواهد شد. وحید تاج خواننده‌ی سنتی اهل دزفول، قطعات سنتی فارسی و رشید وطن دوست، هنرمند نامی زاده‌ی تبریز، قطعات آذری کنسرت شوق بهار را در کنار یکدیگر اجرا می کنند. علاقه مندان به موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، در این کنسرت، قطعات «سوییت ابن سینا (بی کلام)»، «بهار دلکش»، «فانتزی برای تار (بی کلام)»، «بازار ایرانی (بی کلام)»، «خوش آمدی»، «ریتم های آذربایجانی (بی کلام)»، «شوق بهار»، «آرشین مال آلان»، «روژند (بی کلام)»، «دگر چه خواهی» و «خاک مهر آیین» را می شنوند که در میان آن، قطعه هایی با نوای آذری توسط رشید وطن دوست اجرا خواهد شد. کاربران غیرایرانسلی اپلیکیشن لنز، لازم است برای تماشای این کنسرت، علاوه بر استفاده از دیتای اپراتور خود، اشتراک ویژه‌ی این اپلیکیشن برای کنسرت شوق بهار را به قیمت ۱۰هزار تومان خریداری کنند؛ اما کاربران ایرانسلی می توانند بدون احتیاج به خرید اشتراک ویژه، کنسرت آنلاین را با تعرفه‌ی تمام بهای دیتا تماشا کنند. این کنسرت تا ۱۰ روز، برای علاقه مندانی که امکان مشاهده‌ی آنلاین آنرا نداشته اند، در دسترس خواهد بود.
پیش از این، همزمان با عید سعید فطر، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان بود و در مرداد ماه هم میزبانی دو کنسرت آنلاین سالار عقیلی و کنسرت خنده‌ی آنلاین حسن ریوندی را برعهده داشت. همینطور در آذر ماه سال جاری، لنز ایرانسل میزبان کنسرت آنلاین گروه آلنام به رهبری وحید علیپور و خوانندگی مسعود امیرسپهر بود. علاوه بر کنسرتهای آنلاین، لنز ایرانسل میزبان سایر برنامه های فرهنگی مناسبتی هم است. پخش آنلاین تئاتر سرباز به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از تالار رودکی و پخش آنلاین اجراخوانی نمایش «زخم مدینه»، به مناسبت دهه‌ی دوم ایام فاطمیه، که به همت بنیاد رودکی در تالار وحدت اجرا می شد، بخشی از این برنامه های فرهنگی ومذهبی اخیر است. حمایت دیجیتال از برنامه های فرهنگی و برگزاری کنسرتهای آنلاین، با عنایت به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت ها، با هدف افزایش روحیه و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهده‌ی برنامه های زنده‌ی فرهنگی و هنری برای علاقمندان، از راه لنز ایرانسل اجرا می شود. اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می توانند آنرا بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه ای از جدید ترین فیلمها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده‌ی تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب های صوتی، موسیقی و آلبوم های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند. همچون امکانات اپلیکیشن لنز می توان به ایجاد دسترسی به مجموعه‌ی عظیمی از فیلمها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی و خارجی، پخش زنده‌ی برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمان بندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه ها در بخش آرشیوها تا هفت روز پس از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربر به لیست «علاقه مندی» و دسترسی ساده تر به آنها اشاره نمود. 2121

1399/11/12
21:01:51
0.0 / 5
904
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی