وزیر ارتباطات، عملكرد ایرانسل در سیستان وبلوچستان را عالی توصیف كرد

وزیر ارتباطات، عملكرد ایرانسل در سیستان وبلوچستان را عالی توصیف كرد به گزارش نیو وبلاگ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد ایرانسل در توسعه‌ی سایت های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، با انتشار یک پست در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام، عملکرد اپراتورها در نصب و راه اندازی سایت های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان وبلوچستان، از ۲۰ آذر تا ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ را در چارچوب جداول «گزارش رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت اتصال روستاها»، شرح داد. بر این اساس، ایرانسل با بهترین عملکرد در مقایسه با سایر اپراتورها، تابحال موفق به راه اندازی ۴۲ سایت ارتباطی برای ۹۳ روستای این استان شده و ۲۴هزار و ۷۴۵ نفر را در چارچوب ۶۸۱۵ خانوار، تحت پوشش شبکه‌ی تلفن همراه قرار داده است. ایرانسل همینطور در ۲۴ سایت برای ۲۸ روستا هم در حال نصب تجهیزات است تا ۴۲۴۲ نفر دیگر را در چارچوب ۱۱۱۰ خانوار، تحت پوشش قرار دهد.
«تسریع» در پروژه‌ی «محرومیت زدایی ارتباطی استان سیستان وبلوچستان» از اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ با همت بخش توسعه‌ی ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شروع شده و بر مبنای برنامه، با انجام این طرح و توسعه‌ی دسترسی مناطق روستایی این استان به شبکه‌ی ملی اطلاعات و اینترنت، محرومیت ارتباطی در این منطقه برطرف خواهد شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ابتدای این طرح، شخصاً ۱۰ روز در این استان حضور داشت و تسریعِ پروژه را از نزدیک مدیریت کرد. دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل هم در بخشی از این سفر، وی را همراهی کرده بود. آذری جهرمی، همینطور در پست اینستاگرامی خود، با اشاره به اینکه «عملیات اتصال روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت، پیشرفت خوبی داره»، خاطرنشان کرد: «بعضی اپراتورها عالی عمل کردند و برخی هم خوب بودن. همه در حال تلاشند تا همه جای سیستان و بلوچستان در دسترس باشه.» وی ادامه داد: «به برخی علل که به زودی توضیح خواهم داد کمی از برنامه عقب هستیم؛ به زودی باردیگر به اونجا میرم تا برخی برنامه ها رو تغییر بدیم که این عقب ماندگی جبران بشه. همکاری مردم و بزرگان و همینطور همه مدیران استانی با ما بی نظیره. از همه ی اونها ممنونم.» 2121

1399/11/15
13:19:11
0.0 / 5
1070
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی