۱۳۰ میلیون دلار جهت راه اندازی نخستین هتل فضایی

۱۳۰ میلیون دلار جهت راه اندازی نخستین هتل فضایی به گزارش نیو وبلاگ نخستین پروژه ایستگاه فضایی تجاری جهان که مانند یک هتل برای گردشگران علاقمند به دیدار فضا عمل خواهد کرد، در دور دوم جمع آوری بودجه موفق به جذب ۱۳۰ میلیون دلار شده است و الان یک قدم به گردشگری فضایی نزدیک تر شده ایم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، یکی از بلندپروازترین استارتاپ های فضایی معروف به "اکسیوم اسپیس"(Axiom Space) در دور دوم جذب سرمایه و تأمین اعتبار خود، اخیرا ۱۳۰ میلیون دلار جذب کرده است که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به این شرکت است.
ناسا اعلام نموده است که به منظور راه اندازی گردشگری فضایی می خواهد ماژول های ساخته شده توسط شرکت هایی نظیر "اکسیوم" را به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) اضافه کند.
البته شرکت "اکسیوم" بعد از این اتفاق همینطور می خواهد نخستین ایستگاه فضایی کاملاً خصوصی خویش را بسازد. این شرکت می خواهد از افزودن نخستین ماژول تجاری خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی به توسعه ایستگاه فضایی اختصاصی خود برای پشتیبانی از گردشگری فضایی، تحقیقات علمی و موارد دیگر برسد.
علاقه مندان الان می توانند به نخستین پرتاب اختصاصی "اکسیوم" به ایستگاه فضایی بین المللی که ژانویه سال آینده با کپسول "دراگون" شرکت "اسپیس ایکس" انجام می شود، ملحق شوند.
این شرکت همینطور با "تام کروز" بازیگر سرشناس هالیوود در حال همکاری است. پیش از این گفته شده بود که "تام کروز" برای فیلمبرداری یک فیلم سینمایی به ایستگاه فضایی بین المللی سفر خواهد نمود.
"اکسیوم" با این بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری بعنوان یک واسطه برجسته بین زیرساخت های هوافضا و صنعت فضایی و انجام سفرهای مدرن فضایی و در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد.
این بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری همینطور این شرکت را قادر به استخدام نیروهای متخصص بیشتر و خریداری وسایل بیشتری و تسریع تولید ماژول قابل اتصال به ایستگاه فضایی و همینطور ایستگاه فضایی کاملاً خصوصی خود در آینده می کند.
این شرکت مستقر در هیوستون آمریکا می خواهد ماژول های خویش را تا سال ۲۰۲۴ بر ایستگاه فضایی بین المللی نصب کند و تابحال در مجموع ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.




منبع:

1399/11/30
12:43:14
0.0 / 5
828
تگهای خبر: بازی , پروژه , تحقیقات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی