معرفی فناوری های نوین شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا

معرفی فناوری های نوین شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا به گزارش نیو وبلاگ شاتل موبایل با معرفی فناوری های نوین خود در نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا (IoT) و رویداد «هفته ایران دیجیتال» حضور پیدا کرد.



به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این نمایشگاه در ایام ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد که شاتل موبایل هم در سالن ۲۷، غرفه ۷ با معرفی فناوری های نوین خود در آن حضور دارد.
شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، نخستین و تنها عرضه دهنده «سیم کارت هوشمند» در ایران است. سیمکارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می کند.
از فناوری های نوین این اپراتور که در نمایشگاه اینترنت اشیا به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راهکار M۲M است که امکان ارتباط دستگاه ها و وسایل مختلف بر بستر اینترنت را فراهم می آورد.
همچنین فناوری «موبایل کانکت» که برای نخستین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف عرضه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.
صاحبان کسب و کار می توانند با راهکار APN-VPN شاتل موبایل هم آشنا گردند که امکان ارتباط درون سازمانی را بدون وابستگی به اینترنت، از یک بستر امن فراهم می آورد.
فناوری OTA/AOTA هم که بر مبنای آن امکان مدیریت سیمکارت از راه دور برای اپراتور وجود دارد به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
در این نمایشگاه، کارشناسان شاتل موبایل جهت معرفی سایر راهکارهای سازمانی متنوع این اپراتور و عرضه مشاوره به صاحبان کسب و کارها حضور خواهند داشت.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G/LTE با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وب سایتwww.shatelmobile.ir رجوع کنند یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

۲۱۲۱


منبع:

1399/11/30
21:42:22
0.0 / 5
991
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , اینترنت اشیا , پژوهش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی