محققان انگلیسی:

تا 12 سال آینده یك پنجم مشاغل توسط ربات ها اداره خواهد شد

تا 12 سال آینده یك پنجم مشاغل توسط ربات ها اداره خواهد شد نیو وبلاگ: گروهی از محققان انگلیسی با بررسی وضعیت مشاغل در شرایط فعلی و نقش ربات ها در كاهش نیاز به نیروی كار پیش بینی كردند كه تا 12 سال آینده یك پنجم مشاغل توسط ربات ها اداره خواهد شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، براساس این مقاله تا سال 2030 بیشتر مشاغل مربوط به خدمات مشتریان، خدمات انبارداری و سایر خدمات روزمره به خصوص در مراكز شهرهای بزرگ به ربات ها محول خواهد شد.
اندرو كارتر، كارشناس مركز امور مشاغل و كاریابی لندن اظهار داشت: باآنكه پدیده اتوماسیون و جهانی شدن در نگاه اول با افزایش ثروت و رفاه شناخته شده بود، اما بررسی های ما نشان داده است كه در بعضی موارد با پیشرفته تر شدن زندگی برخی از مشاغل روزمره حذف خواهند شد.
وی در ادامه اضافه كرد: سفارش ما به مسئولان بریتانیا یا سایر كشورهای در حال رشد این است كه با استفاده از سیستم آموزش و پرورش مهارت های جدید و متناسب با تغییرات نوین را به دانش آموزان عرضه كنند تا نیروی كار آینده در پیدا كردن شغل با مشكل مواجه نشود.
محققان معتقدند كه تنها راه مقابله با بیكاری جهانی به دنبال گسترش پدیده اتوماسیون در گام اول آموزش مهارت های نوین و در گام دوم تامین زیرساخت های لازم برای افزایش مشاغل با استفاده از كارهای نوآورانه و طرح های زودبازده است.



1396/11/10
17:31:16
5.0 / 5
5004
تگهای خبر: خدمات , ربات , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی