فرماندار:

14 مركز تزریق واكسن كرونا در چابهار پیش بینی شده است

14 مركز تزریق واكسن كرونا در چابهار پیش بینی شده است به گزارش نیو وبلاگ معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: 14 مرکز برای تزریق واکسن کرونا در چابهار پیش بینی شده است تا افراد بالای 50 سال و حتی افرادی که پایین تر از این سن بوده و بیماری زمینه ای دارند به آسانی واکسن دریافت نمایند.


رحمدل بامری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: واکسن کوو ایران برکت در سطح جهانی مورد تایید بوده و مقام معظم رهبری آنرا بهره برده اند پس همه مردم این واکسن را بصورت رایگان دریافت نمایند.
وی بیان کرد: قشرهای مختلف مردم برای مراعات حال همدیگر از تجمع غیرضروری، شرکت در مراسم عروسی و عزا و رفت و آمدها اجتناب کنند تا سلامت عزیزان خودرا تضمین و از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.
بامری اضافه کرد: بیشترین سختگیری و محدودیت ها در تعطیلی بازار، تعطیلی نمازهای جمعه و جلسات و تجمعات غیرضروری بوده که به نحو مطلوب انجام شده است.
فرماندار چابهار با اعلان اینکه وزیر بهداشت در مسافرت به چابهار قول داده تمامی افراد در سنین مختلف به سبب شیوع ویروس کرونا دلتا واکسینه شوند، اشاره کرد: کرونا جهش یافته جدید سن و سال نمی شناسد و حتی نوزادان را نیز مبتلا و به کام مرگ می کشاند.
وی از همراهی شورای تامین، شورای اداری، مردم، روحانیان و سایر قشرها و خصوصاً بازاریان در اجرای محدودیتهای کرونائی قدردانی کرد و اظهار داشت: هنوز بیشتر بوستان ها، تفرجگاه ها، اماکن تفریحی و گردشگری تعطیلست.
او با اشاره به این که در طول یک سال اخیر بازارهای شهر و مراکز تجاری و واحدهای خدماتی سطح منطقه آزاد چابهار تعطیل شده و خسارت سنگینی به کسب وکار آنها وارد شده است اظهار داشت: موج جدید در حالی شهرستان چابهار را در بر گرفته که گونه کرونا دلتا حوزه جنوب شرق استان خصوصاً شهرستان چابهار را کاملا درگیر کرده است.
بامری اظهار داشت: طبق گفته کارشناسان بهداشت و درمان، علایم اینگونه جدید مانند سرما خوردگی شامل سردرد و آبریزش بینی است که بعد از ۴۸ ساعت تشدید می شود که باید بلافاصله به پزشک مراجعه شود.
هفته گذشته ۶ مرکز تزریق واکسن کرونا با همکاری سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و فرمانداری در سطح شهرستان چابهار افتتاح شد.



منبع:

1400/04/31
14:22:34
0.0 / 5
399
تگهای خبر: جهان , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی