چهار مرکز واکسیناسیون با کمک گروه های جهادی در استان سمنان فعال می شود

چهار مرکز واکسیناسیون با کمک گروه های جهادی در استان سمنان فعال می شود به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان اظهار داشت: چهار مرکز واکسیناسیون کرونا با کمک گروه های جهادی سپاه استان در چهار شهرستان شروع به کارمی کند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ علی خالقیان روز دوشنبه به رسانه ها اضافه کرد: چهار مرکز واکسیناسیون در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار با همراهی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و شاهرود فعال می شود.
وی خاطرنشان کرد: راه انداری این چهار مرکز در گام پنجم مقابله با کرونا به همت گروه های جهادی بسیج استان سمنان برای عرضه خدمت بهتر در این مرحله انجام می شود.
خالقیان به مشارکت گروه های جهادی سپاه استان سمنان در گام های بیماریابی سریع، تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی اشاره و افزود: در رویکرد جدید تیم های محله محور در چارچوب تیم های حمایتی ورود می کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: در چارچوب این رویکرد آمار و ارقام بیماران مبتلا در محله ها با کمک شبکه و مراکز بهداشت احصاء می شود که هدف از این کار پشتیبانی از خانواده ها به صورت ارائه غذا و دارو است.
وی بیان نمود: از راه مراکز ۱۶ ساعته شبکه بهداشت هم به امر بیماریابی و قرنطینه افراد کمک می شود.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، برپایه آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره، شهرستان گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.


منبع:

1400/05/25
13:55:26
0.0 / 5
2045
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی