برگزاری نخستین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن ها

برگزاری نخستین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن ها به گزارش نیو وبلاگ مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: نخستین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن های جوانان کشور از فردا -دوشنبه - به مدت چهار روز در شهر تبریز انجام می شود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و کارهای داوطلبانه جوانان اضافه کرد: از مدتی پیش شبکه امداد و نجات سمن های جوانان کشور با هدف ایجاد هماهنگی میان سازمان های مردم نهاد و یکپارچگی در ارائه خدمات در هنگام بلایا تشکیل شد و الان در امتداد آموزش کارهای امدادی در هنگام بحران به داوطلبان و آگاهی بخشی به سازمان های مردم نهاد برای فعالیت در زمان بحران و هم افزایی تشکل های سراسر کشور، دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن های جوانان کشور برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینکه این دوره چهر روزه از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه جاری در شهر تبریز برگزار می شود، اضافه کرد: در این دوره نمایندگان سمن های جوانان سراسر کشور حضور پیدا می کنند تا ارتباط مناسبی بین این تشکل ها برقرار شود و در عین حال در مواقع بحران این تشکیلات با نهایت توان و بصورت آموزش دیده به کمک سایر نهادهای رسمی امدادگر بشتابند.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی و کارهای داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در برگزاری این کارگاه که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار می شود، سازمان هلال احمر و سازمان آتش نشانی هم مشارکت دارند.
وی گفت: این شبکه در نهایت یکی از بازوهای سازمان مدیریت بحران کشور در مواقع بحران خواهد بود و همه تلاش خودرا انجام خواهد داد تا به دور از موازی کاری و با نظارت و حمایت نهادهای مسئول و مرجع، ظرفیت سازمان های مردم نهاد جوانان به کمک سایر نهادها اضافه شود.
سالک با اشاره به اینکه در آخر این کارگاه گواهینامه معتبر برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد، گفت: این کارگاه ملی نخستین گام در حوزه آموزش های امداد و نجات سمن های جوانان در مواقع بحران است و انتظار داریم به افزایش توانمندی سمن های جوانان دراین زمینه کمک نماید.


منبع:

1400/08/16
23:08:52
0.0 / 5
1067
تگهای خبر: خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی