فرمانده انتظامی استان:

دستگیری ۱۴۷ زن در رابطه با مواد مخدر زنگ خطری برای خانواده های استان سمنان است

دستگیری ۱۴۷ زن در رابطه با مواد مخدر زنگ خطری برای خانواده های استان سمنان است فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ۱۴۷ نفر از متهمان دستگیرشده از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر پاییز در استان زن هستند که این مورد زنگ خطری جدی برای هویت اصیل خانواده ها به حساب می آید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز پنجشنبه به رسانه ها اظهار داشت: با پیگیری های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان ۵۶ نفر از سرشبکه های باندهای حرفه ای و مسلحانه قاچاق دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۱۳ درصدی دستگیری های در رابطه با جرایم مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ در این استان اطلاع داد و اضافه کرد: ۱۴۷ نفر از دستگیرشدگان زن هستند.
وی تصریح کرد: ۱۰ تن و ۴۷۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در سه فصل سال ۱۴۰۰ کشف شد.
وی به تشریح دستاوردهای سال جاری پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و تصریح کرد: تمهیدات و برنامه های این حوزه در چارچوب نشست های تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر، تجزیه و تحلیل، طراحی و برنامه ریزی می شود با انسجام و هماهنگی کامل درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در می آید.
حسنی بیان نمود: بخش عمده ای از این مواد مخدر در چارچوب کاروان های مسلح و حرفه ای مواد که از مسیر استان تردد می کردند و بخش قابل توجهی هم با هدایت اطلاعاتی، در شرق کشور کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این منطقه اطلاع داد و اضافه کرد: با اقدامات موثر و مقتدرانه پلیس، ۵۶ نفر از این افراد از سرشبکه های قاچاق بودند.


1400/10/16
12:17:28
0.0 / 5
657
تگهای خبر: اطلاعات , دستاورد , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی