قدردانی کولیوند از رئیس ستادکل، فرماندهان سپاه و ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان

قدردانی کولیوند از رئیس ستادکل، فرماندهان سپاه و ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان به گزارش نیو وبلاگ تهران _ایرنا _ رئیس جمعیت هلال احمر با ارسال پیام هایی جداگانه، از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و هم افزایی با این جمعیت جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به سیل زدگان در مناطق جنوبی کشور، قدردانی کرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در بخشی از متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند خطاب به سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: شکوفایی، بالندگی و استقامت درونی از مولفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مرهون زحمات بی وقفه، مجدانه و همراهی بزرگوارانی همچون جنابعالی است که با تاکید بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در مواقع بحران نظیر سیل اخیر در استانهای جنوبی کشور، با خدمات رسانی به مردم شریف تبلور می یابد و همکاری در این جهاد مقدس به واسطه جایگاه خاص و چندبعدی آن بسیار تعیین کننده و اثرگذار خواهد بود.
وی ادامه داده است: اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وظیفه می دانم مراتب تقدیر و تشکر خویش را از همکاری همیشگی جنابعالی که از هیچ تلاش و کوششی برای تسهیل در امر امدادرسانی در جهت کاهش آلام هموطنان نجیب، ولایی و دوستدار انقلاب در این حادثه تلخ فروگذار ننمودید، اعلام نمایم.
رئیس جمعیت هلال احمر همینطور با ارسال پیام هایی از همکاری استانداران سیستان وبلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس با هلال احمر در جهت خدمت رسانی بیشتر به صدمه دیدگان از سیل روزهای گذشته قدردانی نمود.

جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان اهداف مشترکی دارند
دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم در مورد ظرفیت های همکاری بین دو مجموعه اظهار داشت: دانشگاه ادیان و مذاهب یک سرمایه است و اهداف مشترکی با جمعیت هلال احمر دارد که زمینه همکاری را فراهم می آورد.
وی اضافه کرد: مشخصا جمعیت هلال احمر آماده همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب قم در زمینه های علمی و آموزشی است و در این راستا میتوان از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در زمینه امدادرسانی به صورت داوطلبانه بعد از پیمودن دوره های تخصصی بهره برد.
رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان و مذاهب در همکاری با نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر می توانند هم افزایی خوبی داشته و با توان بیشتر در عرصه های مختلف خدمت رسانی کرد. بی گمان امروز با همکاری بین دستگاهی میتوان به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب هم در جریان این دیدار ضمن اشاره به اهداف مشترک جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان، اظهار داشت: دانشگاه ادیان متشکل از ۱۰ هزار دانشجو از ۴۰ کشور مختلف است که می تواند در عرصه های مختلف بشردوستانه به کمک جمعیت هلال احمر آید.
وی اضافه کرد: همبستگی انسانی، تلاش در جهت صلح و رفع آلام بشری از اهداف مهم دانشگاه ادیان و مذاهب است که می تواند زمینه همکاری با جمعیت هلال احمر را فراهم آورد.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان کرد: ظرفیت علمی دانشگاه ادیان بگونه ای است که میتوان از آن در عرصه امدادرسانی بین المللی بهره برد و نیروهای متخصصی در این حوزه تربیت شده اند و امروز این ظرفیت می تواند به صورت کامل در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد و یک همکاری مثبت شکل گیرد.




منبع:

1400/10/18
21:32:17
0.0 / 5
3796
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی