کشف 313 کیلوگرم حشیش در نهبندان

کشف 313 کیلوگرم حشیش در نهبندان به گزارش نیو وبلاگ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ۳۱۳ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان نهبندان کشف شد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید عنوان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "سهل آباد نهبندان" در جهت طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده این خودرو دستور ایست دادند.
وی اضافه کرد: راننده خودرو با مشاهده پلیس متواری شد و ماموران آنرا تعقیب کردند که بعد از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، قاچاقچیان با رها کردن خودرو و استفاده از عوارض زمین و کوهستانی بودن منطقه و تاریکی شب از موقعیت متواری شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۱۳ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.
وی با تکیه بر این که پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در قالب قانون برخورد می کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد یا خودرو های مشکوک، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا مبحث را به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.
استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.


منبع:

1400/11/02
15:57:36
0.0 / 5
417
تگهای خبر: تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی