كولیوند به آبادان رفت؛

دستور رییس هلال احمر بر استفاده از ظرفیت ها برای امدادرسانی به حادثه آبادان

دستور رییس هلال احمر بر استفاده از ظرفیت ها برای امدادرسانی به حادثه آبادان نیو وبلاگ: رییس جمعیت هلال احمر بر استفاده از همه ظرفیت ها و نیروهای جمعیت هلال احمر جهت امدادرسانی به متاثرین از حادثه ریزش ساختمان در شهرستان آبادان تاکید و دستور ویژه صادر کرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه با ابلاغ پیام هایی جداگانه به همه رده های عملیاتی جمعیت هلال احمر و استان خوزستان بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و نیروهای جمعیت هلال احمر جهت امدادرسانی به متاثرین از حادثه ریزش ساختمان در شهرستان آبادان تاکید و ادامه عملیات امداد و نجات تا نجات آخرین شهروند از محل حادثه را ضروری دانست.
در همین راستا بالگردها و تیم های جست و جوی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می برند و دهها تیم عملیاتی و آنست نیز به محل وقوع حادثه در شهرستان آبادان اعزام شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت میدانی امدادرسانی، استفاده از همه ظرفیت ها و پشتیبانی از حادثه ریزش ساختمان متروپل عازم شهرستان آبادان شد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خواهان آمادگی مراکز درمانی بیمارستان های خوزستان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان شد و دستور رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه را صادر کرد.
بخش هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.
جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این زمینه اظهار داشت: بنا بر اظهارات شاهدان، احتمال محبوس شدن ۵۰ نفر حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان وجود دارد.
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استقرار پنج آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه درحال ریزش در آبادان آگاهی داد و اظهار داشت: با بیان ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد.



منبع:

1401/03/02
22:30:53
0.0 / 5
449
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی