دیدار گروه داوری فوتبال ایران در جام جهانی با رئیس شورای اسلامی شهر تهران

دیدار گروه داوری فوتبال ایران در جام جهانی با رئیس شورای اسلامی شهر تهران به گزارش نیو وبلاگ، اعضای گروه داوری فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در نشستی صمیمانه با مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ملاقات و گفتگو کردند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری، اعضای تیم داوری ایران در مسابقات جام جهانی قبل از عزیمت به قطر با مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ملاقات کردند.
مهدی چمران در این دیدار با تبریک انتخاب داوران ایرانی در مسابقات جام جهانی و آرزوی موفقیت برای داوران و تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات ابراز امیدواری کرد نمایندگان داوری و فوتبال ایران بتوانند مثل همیشه پرچم پرافتخار ایران اسلامی را برافراشته نگه دارند.
بر اساس این گزارش، علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری نمایندگان ایران برای داوری در جام جهانی هر سه از پرسنل شاغل در شهرداری تهران هستند؛ همینطور علیرضا فغانی در ۲ سال قبل به علت داوری در کشور استرالیا در مرخصی بدون حقوق از شهرداری تهران به سر می برد.


منبع:

1401/06/06
21:38:25
0.0 / 5
590
تگهای خبر: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی