معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شایعات در رابطه با فرزند خزعلی را تکذیب کرد

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شایعات در رابطه با فرزند خزعلی را تکذیب کرد به گزارش نیو وبلاگ، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه ای اعلام نمود: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی اساس در رابطه با مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب نمود.


به گزارش خبرنگار حوزه زنان و خانواده ایرنا، در این نامه که از راه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: سفر سیدحمید رضازاده یک سفر کاری (تابعیت ندارد، مهاجرت نکرده است) جهت توسعه مجموعه نرم افزاری است که محصولاتی با جامعه هدف مخاطبان خارج از کشور تولید می کند؛ این محصولات هیچ ارتباطی با وی پی ان یا فیلترشکن ندارند و شایعات در رابطه با آن تکذیب می شود.
این نامه می افزاید: تاکید می شود سیدحمید رضازاده هیچ مالکیت و مشارکتی در شرکت بترنت (betternet) ندارد و این شرکت، بعنوان عرضه دهنده خدمات فیلترشکن به کاربران ایرانی، تحت مالکیت شرکت پنگو (pango) آمریکا است.
در نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آمده است: به علاوه هرگونه بهره برداری ویژه از امکانات دولتی و غیردولتی و حتی کمک مالی والدین، از جانب حمید رضازاده منتفی بوده و همه هزینه های سفر و فعالیتهای وی از درآمد فروش نرم افزار تأمین شده است.
در نامه نوشته شده است، وی هیچ گونه قرارداد با نهادهای دولتی و غیردولتی نداشته و ندارد.
در نامه آمده است: لازم به ذکر است همه همکاران و برنامه نویسان این مجموعه نرم افزاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان ساکن در داخل کشور هستند.
در نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نوشته شده است: طبیعی است که ارجاع به صفحات جعلی و رزومه های فیک ساخته شده توسط سایت ها و اشخاص نامعتبر و رسانه های معاند و بازنشر آن توسط رسانه های داخلی، حق پیگرد قانونی را برای وی محفوظ می دارد.



1401/06/29
22:30:39
0.0 / 5
815
تگهای خبر: خدمات , سایت , محصولات , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی