فناوری های جدید آیفون 8

فناوری های جدید آیفون 8 نیو وبلاگ: براساس جزییات جدیدی كه از كدهای اسپیكر هوشمند ˮاپلˮ دریافت شده، آیفون 8 برای اولین بار با هر دو دوربین جلو و عقب با كیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می نماید.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، با توجه به اطلاعاتی كه از اسپیكر هوشمند جدید "اپل" با عنوان "هوم پاد" به دست آمده، دوربین های آیفون 8 با كیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می كند.
برخی توسعه دهندگان چندین سر نخ از آیفون 8 را در كدهای اصلی "هوم پاد" مشاهده كرده اند. آنها در روزهای اخیر چندین مورد از ویژگی های آیفون 8 را فاش كرده اند. ابتدا وجود یك دوربین مادون قرمز و صفحه نمایش بدون لبه را تایید كردند، سپس خبر از به كارگیری فناوری تشخیص چهره و حذف دكمه "هوم" و وجود یك دوربین هوشمند دادند.

اكنون نیز یك وبسایت برزیلی به نام "iHelp BR" ادعا كرده كه با توجه به كدهای "هوم پاد"، دوربین های آیفون 8 با بالاترین كیفیت ممكن فیلمبرداری خواهند كرد.
شایان ذكر است كه افزایش سرعت فیلمبرداری بر حسب فریم بر ثانیه می تواند به برنامه های واقعیت افزوده در "ios 11" كمك كند.
در حال حاضر دوربین های پشت آیفون 7 و 7 پلاس می توانند با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری كنند و دوربین های جلوی آنها به فیلمبرداری با كیفیت 1080p محدود شده اند.
به دلیل این كه "هوم پاد" باید با گوشی جدید "اپل" سازگاری كامل داشته باشد، در كدهای نوشته شده برای این اسپیكر هوشمند برخی ارجاعات موجب افشای ویژگی های آیفون 8 شده است. این ویژگی ها شامل حذف دكمه "هوم"، ویژگی "تلنگر برای روشن شدن"، فناوری تشخیص چهره، صفحه نمایش بدون لبه، دوربین مادون قرمز و هوشمند و فیلمبرداری با كیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه است.
همچنین دست به دست شدن برخی شایعات در هفته اخیر موجب شده تا به وقوع پیوستن شان بعید به نظر نرسد. شایعاتی نظیر دوربین سه بعدی با دو لنز، قابلیت های واقعیت افزوده، صفحه نمایش منحنی و 5 و 5.8 اینچی، جایگزینی صفحه آلومینیومی پشت گوشی با دو قاب شیشه ای و یك قاب فلزی تقویتی در وسط آنها و قیمت های 999 دلاری برای نسخه 128 گیگابایتی و 1099 دلاری برای نسخه 256 گیگابایتی.
در مورد رنگبندی آیفون 8 هم گمانه زنی هایی صورت گرفته كه حكایت از عرضه این گوشی با 6 رنگ مشتق از قرمز، طلایی و خاكستری دارد.

 

1396/05/17
14:24:10
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: موبایل , تكنولوژی , دوربین , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی