در حاشیه جلسه هیات دولت؛

تعیین سرپرست وزارت علوم

تعیین سرپرست وزارت علوم نیو وبلاگ: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاكید بر این كه «روحانی پشت تك تك وزرای پیشنهادی ایستاده است» اظهار داشت این كه رئیس جمهوری با برخی از وزرای پیشنهادی موافق نمی باشند، صحت ندارد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با رد برخی اظهارات در باره معرفی كابینه دولت دوازدهم گفت: متاسفانه برخی مطرح كرده اندكه آقای رئیس جمهور با چند نفر از وزرای پیشنهادی موافق نیستند و رای اعتماد به آن ها را در اختیار مجلس گذاشته اند. این در حالی است كه آقای رئیس جمهور روی هر 17 وزیر پیشنهادی جدی اند و ا ز آنها حمایت می كنند.
وی اظهار داشت: تلاش رئیس جمهوری و اعضای دولت بر این است كه همه وزرای پیشنهادی رای خوبی بیاورند.
وی تصریح كرد: آن چه در ارتباط با عدم موافقت رئیس جمهوری با برخی وزرای پیشنهادی مطرح شده، صحت ندارد و ایشان راجع به تك تك افراد معرفی شده مشورت و بررسی كرده اند و بر روی تصمیم شان جدی هستند.
وزیر ارتباطات با درخواست از رسانه ها مبنی بر این كه به شایعات دامن نزنند، ادامه داد: انسجام دولت موضوعی جدی است و رئیس جمهوری از روز اول تا پایان پشت همه وزرای خود ایستاده اند.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطر نشان كرد: به دلیل آن كه تمركز بر روی 17 وزیر پیشنهادی بیشتر شود به احتمال قوی یك سرپرست در زمان خود برای این وزارتخانه معرفی می شود و در فرصت مناسب وزیری معرفی می شود كه بتواند با ایجاد تحول، مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد.
واعظی در ادامه در پاسخ به این پرسش كه آیا در رابطه با كابینه پیشنهادی دولت دیداری با آقای خاتمی داشته اید، اظهار كرد: ممكن است دیدارهایی با شخصیت های مختلف داشته باشم اما این كه من ماموریت داشته باشم كه راجع به كابینه با فردی صحبت كنم صحت ندارد.

 

1396/05/22
20:30:51
5.0 / 5
5774
تگهای خبر: وزارت ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی