اختلال در وب سایت آمازون

اختلال در وب سایت آمازون نیو وبلاگ: اگر اخیرا سری به وب سایت آمازون زده باشید، احتمالا فهمیده اید كه تصاویر مربوط به بسیاری از كالاها در این فروشگاه آنلاین نمایش داده نشده و كاربران در بسیاری از سایت های مشابه ازجمله eBay، Etsy و برخی وبلاگ ها فروم های مختلف نیز از وجود مشكل مشابهی خبر داده اند.


تمام این مشكلات ناشی از آن چیزی است كه از آن به عنوان "باج خواهی" سرویس اشتراك گذاری تصاویر Photobucket یاد می شود. وب سایت فوتو باكت به تازگی سیاست های كاری خود را تغییر داده و شرایط جدیدی را برای نمایش تصاویری كه در سرورهای این شركت ذخیره می شوند در سایر وب سایت ها در نظر گرفته است. این بدان معنا است كه اگر شما هم تصاویری را در وب سایت فوتوباكت آپلود كرده و سپس كدهای مربوط به آن را برای نمایش در وب سایت خود قرار داده اید، باید از این به بعد برای این كار هزینه پرداخت كنید، چرا كه فوتوباكت این خدمات را دیگر به طور رایگان عرضه نمی كند.
 
فوتوباكت این تغییر سیاست را بدون اطلاع به كاربران خود انجام داده و به این ترتیب، كاربران این وب سایت فرصتی برای تصمیم راجع به اینكه مایل به پرداخت هزینه به فوتوباكت هستند یا اینكه می خواهند تصاویر خود را در سایت دیگری آپلود كنند نداشتند. فوتوباكت حالا از كاربران خود می خواهد سالانه مبلغ 399 دلار را بپردازند تا تصاویر آنها همچنان در اینترنت نمایش داده شود.
 
همانطور كه انتظار می رفت، واكنش ها به این تصمیم در شبكه های اجتماعی منفی بوده است و به نظر می رسد تعداد زیادی از كاربران فوتوباكت در حال انتقال تصاویر خود به سایت های رقیب هستند.
1396/04/15
00:26:29
5.0 / 5
5694
تگهای خبر: وبلاگ , وب سایت , شبكه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی