می خواهیم عذر بخواهیم، مهلت نمی شود!

می خواهیم عذر بخواهیم، مهلت نمی شود! نیو وبلاگ می خواهیم عذر بخواهیم، مهلت نمی شود!


می گویند جریانی به راه افتاده كه می خواهند نمایندگان مجلس را تخریب كنند...

ما هم با عنایت به طنزهایی كه درباره مجلس و ساكنین نخبه اش نوشته بودیم، ناگهان دچار عذاب وجدان شدیم و احساس مخلوطی از شرم، گناه و خیانتكاری سراسر وجودمان را فرا گرفت -البته به جز آن قسمتی كه به تازگی از فرهنگ های لغت حذف شده است!- بعبارتی؛ حس سیلابی را پیدا كردیم كه می خواسته طی جریانی كه به راه انداخته؛ خانه ای را تخریب كند؛ آنهم چه خانه ای؟ خانه خودمان، یعنی ملت !

لذا عزم خویش را سریعا جزم كردیم تا پیش از شكستن اقتدار مجلس، توبه نامه ای همراه با آگهی اعتذار بنویسیم و ابراز ندامت خویش را به گوش جهانیان بخصوص گویندگان «موزه لوبر» ؛ «العقل السالم فی البدن السالم» ؛ استاد خواندن ارقام ریاضی بلند ؛ درخواست كننده «عكس دختر خوشگلا» ؛ «سلفی بگیران با موگرینی» و... برسانیم. اما هر بار خواستیم بیانیه نسبتا شدیدالحن مان را منتشر نماییم از این باغ بری رسید و دسته گلی به آب داده شد! یعنی از این سرزمین عجائب، خبری محیرالعقول به بیرون درز كرد و كار ما را برای اعلام رسمی عذرخواهی و ندامت سخت كرد. چراكه با عنایت به شرائط حساس كنونی آنزمان، اگر چنین چیزی منتشر می شد بلافاصله این برداشت می شد كه لابد قصد بر نیش و كنایه و لوس كردن و لوث شدن مبحث و بالاخره اغتشاش و تخریب است.

اما خبر بد اینكه: هنوز كه هنوز است نتوانستیم «بیانیه اعلام برائت از مشركین تخریبچی و آگهی اعتذار» خودمان را نشر بدهیم. چون همچنان و هر دم، از این باغ بری می رسد و فضا را به سمت سوء برداشت های احتمالی از این بیانیه سوق می دهد!

از این رو ما مترصد آنیم كه آب ها از آسیاب بیفتد تا بتوانیم در فضایی آرام؛ تكریم و احترام خویش را به مقام شامخ مجلس و مجلسیان تقدیم نماییم. از قدیم گفته اند: هر حرف جایی دارد و هر نكته زمانی و یا یك چیز در همین راستا...

خودتان قضاوت كنید اگر موقعیت سنجی نكنیم و مثلا درست در زمانی كه عده ای نماینده عزیز و غیرتی؛ پرچم و حیثیت ملتی را آتش می زنند؛ بیاییم و بابت جریان تخریبی كه بر ضد شان راه انداخته بودیم معذرت خواهی نماییم، دیگران چه فكری به سرشان می زنند؟ آیا فكر نمی كنند یك جور مسخره بازی درمیاوریم!؟ آنهم در شرائطی كه هر نوع حركتی تخریب و مسخره بازی به حساب می آید چه رسد در شرائط آتش زدن پرچم و برجام و... ! انگار از كسی كه در حال تسخیر سفارت است بابت سفارتی كه قبلا تسخیر كرده بودیم معذرت بخواهیم!! هر چند بعید نیست كه با وضعیت فعلی لایحه ای تصویب شود كه مثلا سفارت آمریكا را یك بار دیگر تسخیر كنیم!

البته نباید هم ناامید شد مثلا احساس می نماییم در زمان تعطیلات مجلس این فرصت عذرخواهی پیش بیاید؛ چراكه در آن هنگام از مجلس چیزی بیرون نمی تراود؛ چون چیزی در او نیست تا بتراود! و این بهترین موقعیت و آرام ترین وضعیت مجلس و كشور است. قدر تعطیلات را بدانیم.

1397/02/26
15:56:00
5.0 / 5
4434
تگهای خبر: فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی