نبرد ربات های انسان نمای غول پیكر در ژاپن

نبرد ربات های انسان نمای غول پیكر در ژاپن نیو وبلاگ: نخستین رقابت فیزیكی بین دو ربات غول پیكر آمریكایی و ژاپنی كه با هزینه شخصی تولید شده اند در ژاپن برگزار خواهد گردید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از نیوز ویك، در سال 2015 دو مهندس آمریكایی با هزینه شخصی یك ربات غول پیكر جنگجو با نام پرایم تولید كردند.
آنها بعد از موفقیت در ساخت ربات به دنبال حریفی قدرتمند برای اجرای مبارزه بودند كه پیشنهاد آنها توسط گروهی از مهندسان ژاپنی پذیرفته شد.
گروه ژاپنی هم بعد از دو سال صرف زمان یك ربات 4. 5 تنی تولید كرد و طبق مذاكرات انجام شده محل اجرای رقابت در ژاپن انتخاب گردید.
این مبارزه قرار است بین ربات آمریكایی Eagle Prime با پنج متر ارتفاع، 12 تن وزن و 430 اسب بخار قدرت با ربات ژاپنی Kuratas با 4 متر ارتفاع و 4 تن وزن برگزار شود.
از آنجایی كه فرایند تعمیر این ربات های غول پیكر بسیار زمان بر است، ازاین رو دو طرف تصمیم گرفتند كه به جای پخش زنده رقابت، مراحل اصلی مبارزه را به صورت یك فیلم ویرایش شده در دسترس علاقه مندان قرار دهند.
ربات های تولید شده توسط دو تیم توسط كاربر مستقر در كابین كنترل می شوند، ازاین رو با عنایت به خطرات احتمالی موجود در این رقابت هدف اصلی از كار انداختن ربات ها یا در نهایت صدمه سطحی است، تا احتمال صدمه به اپراتور ربات ها به حداقل برسد.


 

1396/07/26
21:36:54
5.0 / 5
5011
تگهای خبر: روبات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی