30 خودروی برقی كه تا 2025 عرضه خواهند شدبعلاوهتصاویر

30 خودروی برقی كه تا 2025 عرضه خواهند شدبعلاوهتصاویر نیو وبلاگ: شركت های بزرگ خودروسازی دنیا قصد دارند كه تا سال ۲۰۲۵ میلادی خودروهای برقی جدیدی را تولید كنند.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، درحالیكه "خودروهای برقی" درصد بسیار كمی از خودروهای سراسر جهان را تشكیل می دهند، شركت های خودروسازی سرمایه گذاری های چشم گیری در این صنعت كرده اند.

همانطور كه دولت ها به دنبال افزایش استانداردهای گازهای آلاینده هستند، شركت های خودروسازی سنتی هم در آینده ای نزدیك نقش مهمی را در تولید "خودروهای الكتریكی" ایفا خواهند كرد.

حال انتظار می رود كه تا سال ۲۰۲۵ میلادی، شاهد تولید ۳۰ خودرو الكتریكی باشیم.

۱-"تایكان پورشه"( Porsche Taycan)

شركت خودروسازی "پورشه" ( Porsche) می خواهد كه تولید خودرو الكتریكی خود با عنوان "تایكان" را در سال ۲۰۱۹ آغاز كند.

قیمت این خودرو حدودا ۷۵ هزار دلار برآورد شده است. پورشه اعلام نمود كه این خودرو در هر بار شارژ قادر به طی مسافت حدود ۳۰۰ مایل است.

این خودرو ۶۰۰ اسب بخاری می تواند در كمتر از ۳.۵ ثانیه، سرعت خویش را از صفر به ۶۰ مایل(100 كیلومتر) بر ساعت برساند.







۲-"فولكس واگن آی.دی. بیزز" ((Volkswagen I.D. Buzz

شركت فولكس با تولید این خودرو، یك ون تولید كرده است كه در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

این خودرو در سال ۲۰۱۷ رونمایی گردید. این خودرو صندلی هایی دارد كه قابلیت چرخش و حركت دارند. صاحب صندلی قادر خواهد بود صندلی را خودش تنظیم كند.







۳- "فولكس واگن آی دی كروز( Volkswagen I.D. Crozz )"

"فولكس آی دی كروز" در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این خودرو دو موتور خواهد داشت و موتور آن ۳۰۲ اسب بخار قدرت خواهد داشت. این خودرو با هر بار شارژ قادر خواهد بود مسافت ۳۰۰ مایل را بپیماید.







۴-"فولكس واگن آی دی"(Volkswagen I.D)

"فولكس واگن آی دی" یك خودرو برقی است كه ۱۶۸ اسب بخار قدرت خواهد داشت و برد مسافتی آن بین ۲۴۹ تا ۳۷۳ مایل خواهد بود.

این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی پاریس در سپتامبر ۲۰۱۶ ارائه شد. تولید این خودرو برپایه نمونه اولیه آن در سال ۲۰۲۰ صورت خواهد گرفت.





۵- "جگوار آی -پیس"(Jaguar I-Pace)

شركت "جگوار" می خواهد نخستین خودرو تمام برقی خود با نام " I-Pace" را سال جاری عرضه نماید. این خودرو بعنوان رقیب خودرو " تسلا مدلX " تولید خواهد شد.

این خودرو ۳۹۴ اسب بخار قدرت خواهد داشت و قادر خواهد بود در عرض ۴.۵ ثانیه، سرعت خویش را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت افزایش دهد.





۶ -"نیسان لیف"( Nissan Leaf)

شركت خودروسازی "نیسان" در سال جاری، نسخه جدیدی از خودرو "لیف" این شركت را رونمایی نمود. نسخه ۲۰۱۸ این خودرو ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و می تواند در عرض ۳۰ دقیقه برای طی مسافت ۹۰ مایل شارژ شود. این خودرو "هاچبك" است.







۷"-آستون مارتین رپید" (Aston Martin Rapide)

"آستون مارتین" تنها ۱۵۵ نسخه از این خودرو تولید خواهد نمود و آنها را در سال ۲۰۱۹ میلادی به فروش خواهد رساند.

این خودرو لوكس ۲۵۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت و بنابر اعلام این شركت، از خودروهای "تسلا" برتر خواهد بود.





۸- "تسلا مدل Y (Tesla Model Y)"

شركت تسلا زمان دقیق عرضه خودرو مدل "Y" را اعلام نكرده است. "الون ماسك" اعلام نموده است كه تولید این خودرو از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. به قول ماسك، تولید این خودرو انقلابی در خودروسازی است.





۹-"وانت تسلا( Tesla pickup truck)"

"الون ماسك" رئیس شركت "تسلا" اعلام نموده است كه بعد از ساخت خودرو مدل "Y"، هدف تسلا ساخت یك وانت است. این خودرو دو موتوره برقی دوربین هایی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه خواهد داشت كه به خودرو این امكان را می دهند تا خود توانایی پارك به صورت دوبل را داشته باشد.



۱۰-"آئودی ای - ترون( Audi e-tron)"

شركت خودروسازی "آئودی "اعلام كرده است تحویل خودرو "ای - ترون" خویش را در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد نمود. این خودرو در ابتدا به مشتریان آمریكایی فروخته خواهد شد.

این خودرو در هر بار شارژ قادر به طی مسافت ۲۴۸ مایل است. این خودرو می تواند در عرض ۶ ثانیه، سرعت خویش را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت برساند.





۱۱"-مرسدس بنز ای كیوسی"( Mercedez-Benz EQC)

شركت "مرسدس بنز" در سال ۲۰۱۹ از خودرو برقی خود رونمایی خواهد نمود. این خودرو در كمتر از ۵ ثانیه سرعت خویش را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت می رساند.





۱۲-"مرسدس بنز ای كیوای"(Mercedes-Benz EQA)

شركت مرسدس بنز همینطور كانسپت خودرو برقی خود به نام "EQA" را رونمایی نمود.در كانسپت این خودرو، دو موتور برای آن در نظر گرفته شده است. این شركت اعلام نموده است كه برنامه دارد تا سال ۲۰۲۲ برای ساخت خودروهای برقی، ۱۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری كند.





۱۳-"مرسدس بنز ای كیواس"(Mercedes-Benz EQS)

ای كیواس خودرو برقی مرسدس بنز است كه تا سال ۲۰۲۰ تولید خواهد شد اما تا سال ۲۰۲۲ در دسترس نخواهد بود.





۱۴-"تسلا رودستر" (Tesla Roadster)

نسخه اخیر تسلا "رودستر" در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی ارائه شد. این خودرو در سال ۲۰۲۰ در دسترس مشتریان خواهد بود. این خودرو در عرض ۱.۹ ثانیه سرعت خویش را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت می رساند و می تواند تا سرعت ۲۵۰ مایل بر ساعت هم حركت نماید.​







۱۵-"نیسان آی دی اس"(Nissan IDS)

نیسان امیدوار است كه فناوری خودروهای خودران را به خودروهای برقی هم وارد كند و آن را در خودرویی به نام "IDS" عرضه نماید. این خودرو تا سال ۲۰۲۰ آماده خواهد بود و در سال ۲۰۲۵ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خودرو فرمانی دارد كه قابلیت تبدیل شدن به یك "تبلت" را دارد. رانندگان این خودرو می توانند آن را به صورت دستی هم هدایت كنند. در صورت تمایل، این خودرو به حالت خودران هم هدایت می گردد.





۱۶-"شورولت (Chevy Bolt)"بولت

نسخه ۲۰۱۸ خودرو برقی "شورولت" كمی متفاوت تر از نسخه ۲۰۱۷ آن است. این خودرو یك آفتاب گیر كشویی برای راننده و سایر سرنشینان دارد.







۱۷- "ب.ام.و مینی ای"(BMW Mini E)

شركت خودروسازی "ب.ام.و" كه مالك شركت مینی (MINI) هم هست، برنامه دارد كه تا سال ۲۰۲۵ میلادی ۱۲ خودرو برقی را عرضه نماید.خودرو مینی ای هم همچون این خودروها خواهد بود. انتظار می رود این خودرو تا سال ۲۰۱۹ تولید شود.







۱۸-"ولوو پل استار ۲Volvo Polestar ۲)")

شركت "ولوو" اعلام نمود كه تا سال ۲۰۱۹ میلادی، خودرو برقی " ولوو پل استار ۲" را رونمایی خواهد نمود. ولوو پل استار ۱ با قیمت ۴۰ هزار دلار قیمت گذاری شد. مدل ۲ این خودرو هم ۴۰۵ اسب بخار است و ۳۵۰ مایل بر ساعت هم میزان مسافتی است كه این خودرو می تواند در هر بار شارژ بپیماید.





۱۹- "ولوو ایكس سی ۴۰ "(۴۰( Volvo XC

شركت "ولوو" می خواهد مدل برقی خودور مدل XC۴۰ خویش را هم بزودی بسازد. این خودرو هیبریدی خواهد بود.







۲۰-"فیسكر ای موشن"(Fisker EMotion)

شركت خودروسازی "فیسكر" می خواهد كه در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی خودرو برقی خود تحت عنوان "ای موشن" (EMotion)را عرضه نماید.

این خودرو در كمتر از سه ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت می رسد. این خودرو فضای داخلی بسیار زیبایی خواهد داشت.

​​



۲۱- "فارادی فیوچر FF ۹۱ "(Faraday Future FF ۹۱)

شركت فارادی فیوچر اعلام نموده است كه خودرو برقی مدل FF" ۹۱" خویش را در اواخر امسال عرضه می كند.

این شركت مدعی شده است كه این خودرو بسیار قدرتمند خواهد بود. بنابر اعلام این شركت این خودرو ۳ موتور خواهد داشت. ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و در مدت ۲.۳۹ ثانیه تا ۶۰ مایل بر ساعت سرعت خواهد گرفت.





۲۲-"سوبارو تمام برقی"(Subaru)

شركت "سوبارو" می خواهد تا سال ۲۰۲۱، خودرو تمام برقی خویش را عرضه نماید.





۲۳- "ب.ام.و آی ایكس۳"(۳(BMW iX

"ب.ام.و" از كانسپت خودرو برقی خود در ماه آوریل رونمایی نمود. تولید این محصول در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. این خودرو در هر بار شارژ ۲۴۹ مایل بر ساعت را طی خواهد نمود. موتور این خودرو هم نیروی ۲۷۰ اسب بخار خواهد داشت.





۲۴-"كروز"(Cruise)

شركت خودروسازی "كروز" اعلام نمود كه خودرو برقی این شركت تا سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد. این خودرو هیچ پدال و فرمانی ندارد. نكته جالب توجه راجع به این خودرو این است كه مالكان می توانند برای سوار شدن به این خودرو، به صورت تلفنی آن را فرا بخوانند.





۲۵-"بایتون"(Byton)

استارتاپ چینی "بایتون" در ماه ژانویه از كانسپت خودرو برقی خود رونمایی نمود. این خودرو كه تحت عنوان "M-Byte" خواهد بود، در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۴۹ اینچی خواهد بود. این درحالی است كه روی فرمان و صندلی های غقب این خودرو هم صفحات نمایش لمسی تعبیه خواهد شد.





۲۶"- بایتون كی بایت"(Byton K-Byte)

خودرو برقی مدل "كی بایت" استارتاپ "بایتون" در سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس مشتریان خواهد بود. این استارتاپ اعلام نموده است كه كابین داخلی این خودرو طراحی منحصر به فردی خواهد داشت.

این خودرو صندلی های قابل تنظیم و صفحه نمایش لمسی خواهد داشت.





۲۷-"هیوندا kona الكتریكی"(Hyundai Kona Electric)

شركت خودروسازی "هیوندا" خودروی برقی خود با عنوان "Kona Electric" را امسال عرضه خواهد نمود.

این خودرو دستیار راننده هم دارد كه خودرو را در برابر بروز تصادفات محافظت كند.​





۲۸-"خودرو برقی فورد" (Ford)

این خودرو دارای توان طی مسیر ۳۰۰ مایل بر ساعت است. این خودرو تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.





۲۹"- اس اف موتورز(SF Motors SF ۵)"اس اف۵

استارتاپ "اس اف موتورز" برنامه دارد كه خودرو برقی خود با عنوان " اس اف۵" را در سال ۲۰۱۹ تولید نماید. این خودرو ۱۰۰۰ اسب بخار نیرو خواهد داشت.





۳۰- "ریماك" (Rimac)

خورو برقی شركت "ریماك" در سال ۲۰۲۰ تولید خواهد شد و تمام برقی خواهد بود.​






1397/06/05
14:51:06
5.0 / 5
5273
تگهای خبر: سرمایه گذاری , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی