بررسی تاثیر آووكادو بر كاهش وزن

دریافت 300 دلار در ازای خوردن روزانه یك آووكادو!

دریافت 300 دلار در ازای خوردن روزانه یك آووكادو! نیو وبلاگ: محققان چهار دانشگاه مایل به پرداخت 300 دلار برای شركت افراد در آزمایش مصرف روزانه یك آووكادو به مدت شش ماه به منظور تعیین دقیق اثر كاهش وزن این میوه چرب هستند!



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از تك تایمز، پژوهشگران چهار دانشگاه در آمریكا، 300 دلار به افرادی كه هر روز یك آووكادو بخورند، پرداخت می كنند كه به نظر می آید معامله خوبی برای كسانی كه عاشق این میوه هستند باشد.

افرادی كه این پیشنهاد را قبول می كنند، در یك مطالعه شركت خواهند كرد تا تعیین شود كه آیا خوردن آووكادو به كاهش وزن كمك خواهد نمود یا خیر كه این مورد جای تعجب دارد، چون كه آووكادو حاوی بیشترین میزان چربی بین همه میوه ها است.

دانشگاه لوما لیندا، دانشگاه ایالتی پن، دانشگاه توفتس و دانشگاه كالیفرنیا لس آنجلس، هر كدام در كوشش برای ثبت نام 250 نفر برای خوردن روزانه یك آووكادو و تحقق اهداف تحقیق هستند.

به گفته دكتر "جوآن سابیت"، 1000 فرد آزمایشی بخشی از یك مطالعه خواهند بود كه بررسی می كند آیا خوردن یك آووكادو در روز سبب كاهش چربی شكمی می شود؟ فرض بر این است كه آووكادو به مردم كمك می نماید چربی شكم خویش را آب كنند و باعث كاهش وزن می گردد.

افراد برای واجد شرایط بودن، باید حداقل 25 سال سن داشته باشند، دور كمرشان حداقل 101 سانتی متر یا 40 اینچ برای مردان 89 سانتی متر یا 35 اینچ برای زنان باشد.

افرادی كه بعنوان شركت كنندگان آزمایش پذیرفته می شوند، باید به مدت شش ماه، روزانه یك آووكادو بخورند و گروهی از آنها هم طی این مدت باید ماهیانه تنها دو آووكادو بخورند.

شركت كنندگان به صورت تصادفی در یكی از این دو گروه قرار خواهند گرفت و یك MRI مجانی و غربالگری سلامتی خواهند شد.

پس از اتمام موفقیت آمیز این مطالعه، شركت كنندگان قادر خواهند بود 300 دلار خویش را دریافت نمایند.

چالش افرادی كه در گروه مصرف روزانه یك آووكادو قرار دارند این است كه باید در نحوه مصرف این میوه خلاق باشند تا از آن سیر نشوند و هر بار از آن لذت ببرند.

آووكادو بعنوان یك كمك كننده موثر به كاهش وزن در رژیم غذایی "كتو" شناخته می گردد كه بدن را به یك حالت متابولیكی درمی آورد كه بعنوان حالت كتوزیس شناخته می گردد.

كتوزیس یا كتوز، وضعیتی است كه در آن میزان كتون ها در بدن افزایش می یابد. این وضعیت معمولا به به صورت عمومی در بدن بوجود آمده و همراه هیپركتونِمی(افزایش میزان كتون ها در خون) است. كتون ها با فرایند كتوژنز در زمان كمبود ذخایر گلیكوژن كبدی تولید می شوند.

استواستات و بتا-هیدروكسی بوتیرات از كتون هایی هستند كه برای تولید انرژی استفاده می شوند. ورزش زیاد یا دیابت درمان نشده همچون علل كتوز هستند.

رژیم كتو هم اكنون یكی از محبوب ترین روش های كاهش وزن و همینطور تولید استقامت در ورزشكاران است.

هرچند مطالعات دیگری در مورد روش های كاهش وزن وجود دارد، همچون یك قرص معجزه گر كه امكان دارد به مردم اجازه دهد هر چیزی را كه می خواهند بخورند بدون اینكه اضافه وزن بگیرند، در عین حال تكنیك جدیدی كه كربوكسی درمانی(carboxytherapy) نامیده می شود، گاز كربن دی اكسید را به بافت زیر شكم تزریق می كند تا چربی شكم را برطرف كند.

ضمن اینكه طبق مطالعات محققان كلینیك مایو در آمریكا، عدم صرف صبحانه به مردم كمك نمی كند وزن كم كنند. در عوض آنها را در معرض خطر بالاتری برای افزایش وزن و چاقی قرار می دهد.




1397/06/10
16:55:10
5.0 / 5
4225
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی