لباس های نظامی با قدرت شارژ ابزار الكتریكی

لباس های نظامی با قدرت شارژ ابزار الكتریكی نیو وبلاگ لباس های نظامی با قدرت شارژ ابزار الكتریكی


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیفنس وان، "وزارت امنیت سرزمینی آمریكا" (DHS) در نظر دارد لباس سربازان خط مقدم را به توانایی تولید و ذخیره الكتریسیته مجهز كند.
این سازمان می خواهد به سربازان، لباس هایی عرضه نماید كه قابلیت شارژ رادیو، سنسور و دیگر تجهیزات الكتریكی همراه آنها را داشته باشد.
اداره علم و فناوری این سازمان اعلام نمود كه قراردادی به ارزش 200 هزار دلار با شركت "پروتكت د فورس"(Protect the Force) بسته است تا پارچه هایی با قدرت تولید و ذخیره الكتریسیته عرضه نماید. سربازان خط مقدم و مجریان قانون با استفاده از این لباس می توانند حتی در خطوط مقدم میدان جنگ، ابزار الكتریكی خویش را شارژ كنند.
"ملیسا هو"(Melissa Ho)، مدیر عامل "برنامه نوآوری سیلیكون ولی"(SVIP) در اطلاعیه ای اظهار داشت: شاید فناوری پیشنهای شركت "پروتكت د فورس" بتواند به عملكرد بهتر سربازان در شرایط ضروری منجر شود. یك منبع شارژ پوشیدنی و قابل حمل می تواند تجهیزات ایمنی و ابزار ارتباطی را شارژ و از آنها محافظت كند.


این شركت می خواهد یك پارچه فتوولتاییك عرضه نماید كه عملكرد آن، كم و بیش به عملكرد یك پنل خورشیدی شبیه است و می تواند نور را به الكتریسیته تبدیل كند. وزارت امنیت سرزمینی آمریكا، نهایتا از این پارچه، بعنوان یك منبع بادوام تامین انرژی استفاده خواهد نمود.
در بیانیه مقامات این سازمان آمده است: با افزایش استفاده سربازان خط مقدم از ابزار ارتباطی، هشداردهنده های موقعیتی و تجهیزات فنی، نیاز به منابع انرژی هم بالا می رود. از آنجائیكه این سربازان، همیشه بار سنگینی از تجهیزات مورد نیاز را با خود حمل می كنند، منابع انرژی پیشین، پاسخگو نیستند و باید از منابع جدیدی استفاده گردد.



1397/06/14
14:39:40
5.0 / 5
4872
تگهای خبر: سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی