فتح بابل این دفعه با یك زن!

فتح بابل این دفعه با یك زن! نیو وبلاگ فتح بابل این دفعه با یك زن!


كوروش جان! تازه تو غنایم جنگی نیاوردی كه هیچ، چیزهایی را كه قبلی ها برده بودند را برگرداندی، اما كجایی تا ببینی كه این زن آریایی پس از فتح بابل كلی هم شورای شهرش را تلكه كرد و با عرض اندامی، كرور كرور درآمد عرضی و اندامی تولید كرد. درست است به شكلی به زن فوق «تجاوز گروهی» شد اما قربانی این تجاوز خیلی هم برایش بد نشد چون جیب های جد و آبادش تا ابد پر شد. قربانی هم، قربانی های جدید! حالا فهمیدی چرا می گویند همیشه پای یك زن در بین است؟ مگر به یاد نمی آوری چگونه تخت جمشیدت را كه ده ها سال ساختنش طول كشید یك زن یك شبه آن را به باد فنا داد؟ «اسكندر» فقط وسیله بود عزیز دلم كوروش. «فروید» بی خود نگفت كه پس از ۳۰ سال تحقیق از كار زنان سردرنیاوردم! كوروش جان! همه این ها را گفتم كه آسوده بخوابی تا زنان به فتح الفتوحاتشان برسند! پس... جیش بوس لالا! بگذریم و بپردازیم به اصل حرف مان

حق السكوت هایی پس از دریافت حق الزحمه!
آدم مفهوم بعضی چیزها را بعدها می فهمد، مثلا بنده خودم تازه فهمیدم چرا یك نفر صدها میلیون خرج می كند كه تازه آخرش بشود «خدمت گزار». چون در آینده می تواند فقط برای یك قلم حق السكوت دادن، میلیاردها بسلفاند، چه رسد به خرج و مخارج اساسی ترش! البته این كه این پول های نجومی یامفت، از كجا آمده است و چرا در این راه ها بذل و بخشش می شوند به بنده مربوط نیست و بر همین مبنا هم، بنده خفه می شوم! همه می گفتند: بیت المال صرف كمك به كشورهای بدبخت و بیچاره می گردد اما ظاهرا بیشترش صرف بیت الحال با پری رویان می شود! ظاهرا «خدمت گزار» معانی مختلفی دارد، به عبارتی، مفهوم خدمت گزار از كسی كه كفش ها را واكس می زند تا فردی كه آدم ها را رنگ می كند در یك طیف بسیار گسترده جای می گیرد!

ببینید عزیزان جان، در فرهنگ غنی ما واژه های «زن» و «مرد» اسم عام نیستند بلكه صفت اند! به عبارتی، به افراد مذكر و حتی مونث درست و درمان، «مرد» گفته می گردد و از سویی هم، به ذكور و اناثی كه یك جای كارشان می لنگد، «نامرد» و یا همان «زن» می گویند! حالا این را داشته باشید تا بر فرض صحیح بودن ادعاهای فوق، ببینیم اوضاع مردان و زنان در عرصه سیاست از چه مقرر است و كدام شان به مفهوم واقعی كلمه زن و یا مرد هستند و بعد هم با عنایت به مصادیق زیر، نتیجه بگیرید و بگیریم كه رجل سیاسی، بالاخره مرد هستند یا زن؟!

۱- مصداق بین المللی:
آقای ترامپ با كلی هزینه و تبلیغات و چك و چانه زدن و كل كل كردن با رقیب انتخاباتی اش (كه یك زن بود) بالاخره موفق می گردد او را كنار بزند و حاكم بلامنازع جهان بشود. اما هنوز حكم ریاست جمهوری اش خشك نشده و از پیروزی در برابر یك زن، به شكل نمام و كمال سرمست نشده كه ناگهان سروكله یك زن دیگر پیدا می گردد اما این زن كیست و دردش چیست؟
زن فوق الذكر یك پورن استار ساده است كه در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی، با آقای ترامپ روی هم می ریزد (نوش جانشان ما كه بخیل نیستیم) اما اصل حرف ما این جاست كه پس از مدتی، دوباره آن زن بازمی گردد و این دفعه به جای حق الزحمه، حق السكوت می خواهد كه خب، با عنایت به دست و دل باز بودن جناب ترامپ، مبلغ فوق به او داده می شود اما این زن در كمال خونسردی سكوتش را می شكند و نه تنها اصل جریان را روی دایره می ریزد، بلكه داستان حق السكوت گرفتنش را هم رو می كند و از آقای ترامپ شكایت و ادعای حیثیت هم می كند كه خب، دوباره مبلغی را هم از این طریق كاسبی می كند! حالا شما بگویید كدام یك از این ها رئیس چمهور آمریكاست؟!

۲- مصداق داخلی:
در شهر بابل، چند هزار نفر متقاضی خدمت صادقانه در شورای شهر می شوند بعد تك تك شان از چندین مرحله رد می شوند و متعاقبا صلاحیت خیلی شان هم، رد می گردد و بالاخره با كلی هزینه، اصلح ترین شان (!) انتخاب می شوند. اما، در ادامه یك زن در ابتدا مهریه اش را به اجرا می گذارد و شوهرش را می تیغد و بعد به شكل هم زمان وارد شورای شهر شده و سرنوشت ریاست آن جا را (بماند چگونه) رقم می زند. اما كار به همین جا ختم نمی گردد. وی در ادامه، باز تك تك اعضا را دراز می كند و با تهدید انتشار فیلم شان، هم دل شان را خالی می كند و هم جیب شان را! كه باز می گردد مصداق بارز دریافت حق السكوت پس از حق الزحمه! حالا شما بگویید رئیس شورای شهر بابل و یا بهتر بگوییم، فرمان روای كلش چه كسی است؟

اگر نظرم برای تان مهم می باشد، به نظر بنده این زن می تواند همان عكس دختر خوشگلی باشد كه به آن نماینده بخت برگشته در خانه ملت نشانش ندادند و به جای علاج واقعه، یكج ورایی هم ماست مالی اش كردند تا سر كله اش از شورای شهر پیدا شود.

كسی چه می داند، شاید آن فاجعه سلفی بگیران وكلا با خانم موگرینی، یك نشانه بود تا ما بعضی چیزها را جدی بگیریم اما جدی نگرفتیم!

1397/06/27
15:03:48
5.0 / 5
4440
تگهای خبر: تبلیغات , جهان , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی