خاموش كردن گوشی فرزندان با قابلیت جدید اپلیكیشن گوگل

خاموش كردن گوشی فرزندان با قابلیت جدید اپلیكیشن گوگل نیو وبلاگ: گوگل برای كمك به خانواده ها، چند قابلیت جدید به یكی از برنامه های خود افزوده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا وبه نقل از دیلی میل، گوگل چند قابلیت جدید به برنامه "Family Link " كه پیشتر برای كنترل نوجوانان توسط والدین شان توسعه داده بود، افزوده است، همچون این كه پدر و مادرها می توانند تلفن نوجوان خویش را خاموش كنند.
زمان آخر نگرانی والدین فرا رسیده است! چونكه هر زمان كه مشاهده كنند نوجوانشان بیش از اندازه از تلفن استفاده می نماید، می توانند تنها با گفتن كلمه خاموش به این برنامه، تلفن آنها را خاموش كنند.
در ماه مارس گذشته، گوگل برنامه Family Link را عرضه كرد كه توسط این برنامه والدین می توانند فعالیت هفتگی و ماهانه كودكان ۱۳ ساله و كوچكتر خود از تلفن همراه را به صورت گزارش مشاهده كنند هدف از توسعه این برنامه جلوگیری از اعتیاد كودكان به گوشیهای هوشمند و محدود كردن زمان استفاده از آن بود.
اكنون هم گوگل قابلیت های جدیدی را به برنامه خود افزوده است بعنوان مثال والدین می توانند گوشی كودكشان را توسط دستیار گوگل این برنامه قفل كنند. برای مثال والدین می توانند بگویند "سلام گوگل، گوشی بیلی را قفل كن" و سپس فرزندشان تنها ۵ دقیقه فرصت دارد تا از تمام برنامه هایی كه بر روی گوشی خود باز كرده خارج شود.
نكته جالب دیگر این است كه والدین می توانند از دستیار گوگل برای پیدا كردن مكان گوشی كودك شان هم استفاده كنند.




بر خلاف نسخه های قبلی برنامه Family Link، اكنون نوجوانان می توانند قابلیت خصوصیت های نظارت والدین را خاموش كنند اما هنگامیكه این كار را انجام دهند یك پیغام بر روی گوشی والدین آنها ظاهر می گردد كه چه زمان فرزند آنها این قابلیت را غیرفعال كرده است.
پس از بروزرسانی، Family Link بزودی در كروم بوك برای كودكان و نوجوانان در دسترس خواهد بود و این در شرایطی است كه قبلا تنها بر روی گوشیهای اندروید قابل اجرا بود.
این برنامه همینطور والدین را قادر می سازد تا دانلود برنامه های "فروشگاه گوگل پلی"(Google Play Store) را كه برای كودك شان مناسب نیستند هم مسدود كنند.
همینطور والدین می توانند قابلیت محدودیت زمانی را هم بر روی صفحه نمایش گوشی فرزند خود تنظیم كنند.




1397/06/29
14:47:24
5.0 / 5
4826
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اندروید , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی