چرا علی كریمی، علی كریمی است؟

چرا علی كریمی، علی كریمی است؟ نیو وبلاگ چرا علی كریمی، علی كریمی است؟


با علی كریمی می توان بر سر مسائل مختلف اختلاف نظر داشت و حتی نیش های او را نوش جان كرد اما در ماجرای پرچالش مربی گری در فوتبال ایران، بی تعارف صاحب یك چهره جدید شده ایم. او بی گمان علی كریمی است كه با حضور در سپیدرود (كه به نظر می رسید این فصل مردی با اعتبار كریمی قاعدتا نباید وجاهتش را با جفای صورت گرفته در حق این تیم مخدوش می كرد) شجاعانه زیر بار مسولیت رفت. این شجاعت اما در فلسفه مربی گری كریمی فقط نوعی ریسك یا ماجراجویی نیست. سپیدرود پیش از شروع این فصل قربانی اختلاف نظرها بود و كریمی هیچ نقشی در تیم بستن و مشكلاتش نداشت اما او باز هم وارد یك حكایت پر چالش دیگر شد.



حضور وی در سپیدرود، تمام تیم را زیر و رو می كند، انرژی وصف ناشدنی برند علی كریمی منجر به یك اتفاق بزرگ در رشت می شود و همه چهره های موافق و مخالف برابر این عظمت سكوت می كنند. وقتی كریمی می آید، بازیكنانی كه احساس سرخوردگی و تحقیر در آن ها موج می زد، غرور از دست رفته خویش را پیدا می كنند و این گونه است سپیدرود كه در آستانه فروپاشی بود، دوباره از خواب بیدار می شود.

بازگشت علی كریمی به ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن او مقابل پرسپولیس اما در عجیب ترین حالت ممكن هیچ تقابلی را ایجاد نمی كند.
سكوها یك صدا نام كریمی را فریاد می زنند و تماشاگران تیم حریف با اسم علی كریمی عشق می كنند. میان همه مربیان نسل جدید كه وارد فوتبال شدند و خواستند مربی شوند و اغلب نشدند اما علی كریمی یك استثناست. خاص بودن وی در این است كه تیمش حتی وقتی به هزار دلیل فنی مقابل پرسپولیس دفاع می كند، سپیدرود را پرخروش تر از همیشه می خواهد و آن ها را تشویق به حمله می كند.

كریمی در مربی گری نمی ترسد، او بازی را دوست دارد و حتی باختش هم مقابل پرسپولیس، طعمی تلخ و گزنده ندارد...

* انتشار یافته در خبر ورزشی

1397/07/03
15:09:57
5.0 / 5
4421
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی