مجهز شدن روستاهای آمریكا به اینترنت سرعت بالا

مجهز شدن روستاهای آمریكا به اینترنت سرعت بالا به گزارش نیو وبلاگ، به نقل از فرصت امروز مایكروسافت می خواهد تا سال 2022 تمام روستاهای آمریكایی را به پهنای باند بی سیم با سرعت بالا متصل كند كه درسال آینده با 12 پروژه آزمایشی آغاز میگردد. این شركت همچنین دسترسی آزاد به مالكیت معنوی خود را برای كمك به دیگر مناطق روستایی آمریكا فراهم می آورد.


روز گذشته براد اسمیت در پست وبلاگ خود نوشت: مایكروسافت در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یك ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیست، در عوض، شركت در حال سرمایه گذاری در مشاركت با شركت های مخابراتی و ایجاد شبكه های بی سیم است.
 
وی در ادامه افزود: ما و شركای مان حداقل 12 پروژه را در 12 ایالت به مدت 12 ماه راه اندازی می كنیم. این 12 ایالت عبارتند از آریزونا، جورجیا، كانزاس، مین، میشیگان، نیویورك، داكوتای شمالی، داكوتای جنوبی، تگزاس، ویرجینیا، واشنگتن و ویسكانسین.
 
اسمیت نوشت: هدف ما این نیست كه خودمان را وارد كسب و كار ارتباطات كنیم یا حتی به طور مستقیم از این پروژه ها سود ببریم بلكه هدف ما سرمایه گذاری در گسترش پوشش پهنای باند است كه به دنبال آن هزینه سرمایه گذاری ما از سهم درآمدی اپراتور ها به ما پرداخت می شود و سپس از این درآمد حاصل برای سرمایه گذاری در پروژه های اضافی برای گسترش پوشش بیشتر استفاده می كنیم.
 
پهنای باند قدرتمند: طیف های فضایی سفید، نام خود را از مبدا خود به عنوان طیفی بین كانال های تلویزیونی می گیرد. این پهنای باند قدرتمند در محدوده فركانس 600 مگاهرتز است و سیگنال های بی سیم را می توان از طریق تپه ها و ساختمان ها و درختان حركت دهد. اسمیت اظهار كرد: مایكروسافت تجربه زیادی در زمینه شبكه های فضایی سفید در خارج از كشور دارد. پروژه های فضایی با20 تلویزیون در 17 كشور 185000 كاربر دارد و در حال حاضر وقت آن است كه شبكه های فضایی سفید در ایالات متحده سرعت بگیرند.
 
مایكروسافت با توجه به تحقیقات FCC نشان داد كه 34 میلیون آمریكایی به پهنای باند با حداقل 25 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 3 مگابیت در ثانیه دسترسی ندارند. با توجه به FCC، 23.4میلیون نفر از آنها در مناطق روستایی زندگی می كنند. بسیاری از مناطق كم جمعیت در ایالات متحده می توانند از خدمات اینترنت بی سیم خانگی بهره مند شوند، زیرا آنها به شبكه های اینترنت كابلی دسترسی ندارند.
 
مایكروسافت گفته است كه با گروه تحقیقاتی بوستون در زمینه مطالعاتی كار كرده است كه نشان می دهد فناوری فضایی سفید، بهترین راه برای اتصال «جوامع با تراكم جمعیت بین دو تا 200 نفر در هر مایل مربع» است.
 
همچنین اسمیت افزود: به دلیل محدودیت های هزینه، اینترنت ماهواره ای باید در مناطقی با كمتر از دو نفر در هر مایل مربع استفاده شود، درحالی كه «فیبر ثابت بی سیم و محدود به خانه» بهترین روش در مناطق با تراكم بیش از 200 نفر در هر مایل مربع است. با استفاده از تركیب تكنولوژی ها، مایكروسافت می گوید ایالات متحده می تواند توسعه پهنای باند روستایی را با هزینه 8 تا 12 میلیارد دلار تخمین بزند، تقریباً 80 درصد كمتر از هزینه استفاده از كابل های فیبر و همچنین بیش از 50 درصد ارزان تر از هزینه فناوری بی سیم فعلی مانند 4G است.
1396/04/23
18:04:12
5.0 / 5
5861
تگهای خبر: اینترنت , مایكروسافت , فضای مجازی , سرور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی