ال جی در فكر عرضه یك گوشی با 16 لنز است!

ال جی در فكر عرضه یك گوشی با 16 لنز است! نیو وبلاگ: غول فناوری كره ای در كوشش برای ساخت یك گوشی هوشمند با حداقل 16 دوربین در یك چینش 4x4 است كه بتواند فیلم های سه بعدی بگیرد و با فناوری هوش مصنوعی، امكانات جدیدی را در دسترس كاربر قرار دهد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اگر وجود پنج دوربین در گوشی LG V40 ThinQ به نظر شما خیلی زیاد می آید، نظرتان راجع به 16 دوربین چیست؟

شركت كره ای ال جی طبق یك اختراع كه اخیرا ثبت كرده است، احیانا به دنبال ساخت یك گوشی هوشمند با 16 دوربین و در یك چینش ماتریس 4x4 است.

این گوشی احیانا برای ثبت یك صحنه از چندین چشم انداز طراحی شده است كه به شما این امكان را می دهد كه فیلم های سه بعدی بگیرید و عكس ها و فیلم ها را به راحتی دستكاری كنید. بعنوان مثال، سر اشخاص یا مثلا عروسك های موجود در صحنه را به هر زاویه دلخواه بچرخانید یا به صورت كامل با چیز دیگری جایگزین كنید.



ال جی در یك مثال توضیح داده است كه چگونه می توانید بهترین عكس را در یك سری عكس انتخاب كنید یا یك عكس را از زوایای مختلف احداث كنید.

در مثال دیگری، شما می توانید دور سر یك فرد خط بكشید. سیستم هم از هوش مصنوعی برای تشخیص وی و جستجو برای هر عكس دیگر از آن شخص استفاده می نماید. سپس می توان آن عكسی را كه چهره وی بهتر افتاده است را در عكس حاضر جاگذاری كرد.

با توجه به این حق ثبت اختراع، این گوشی هوشمند به شما اجازه استفاده از دوربین اصلی را برای گرفتن سلفی با استفاده از یك آینه می دهد! بله، همان نوع از تكنولوژی كه در گوشیهای قدیمی و دوربین های جمع و جور استفاده می شد.



هیچ نشانه ای از این كه ال جی چه زمانی این گوشی را عرضه می كند، وجود ندارد.

چند سال پیش، مسابقه در بالا بردن كیفیت دوربین ها بر حسب مگاپیكسل بود و الان سازندگان گوشی از راه افزودن دوربین های بیشتر در كوشش برای جذب مشتری هستند. مسئله ای كه حالا در حال شیوع است، چونكه گلكسی A9 سامسونگ دارای چهار دوربین در پشت است و نوكیا بزودی یك مدل را با پنج دوربین در پشت عرضه خواهدنمود.



بنابراین احیانا در آینده ای نه چندان دور باید منتظر تسخیر پشت گوشی هایمان توسط لنزها باشیم.




1397/09/06
22:18:17
2.5 / 5
4811
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(1)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی