پروژه خودروی مافوق صوت منحل شد

پروژه خودروی مافوق صوت منحل شد نیو وبلاگ: پروژه توسعه و ساخت خودروی مافوق صوت موسوم به ˮبلادهوندˮ كه قرار بود به ثروتمندان جهان فروخته شود، متوقف گردید.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تلاش ها برای صرفه جویی در پروژه خودروی مافوق صوت "بلادهوند"(Bloodhound) و پیشگیری از ورشكستگی این پروژه نتیجه نداد و سرانجام در نیمه راه به خط آخر رسید!

تیم سازنده "بلادهوند" بعد از آنكه موفق به كسب حدود ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) بودجه از سرمایه گذاران نشد، منحل شد.

در نتیجه، این شركت در حال برنامه ریزی برای فروش دارایی های خود، همچون خود خودرو است.

بنابراین اگر شما بر حسب اتفاق، ۲۵۰ هزار پوند (۳۱۸ هزار دلار) پول در اختیار دارید، می توانید صاحب یك قطعه از این خودروی تاریخی شوید.

توقف این پروژه تعجب آور نیست، چونكه یك سرمایه گذاری خصوصی بود و موفقیت آن بستگی به یافتن سرمایه گذاران، حامیان و كمك های مالی داشت.

طی مراحل پروژه مواردی پیش آمد كه تیم سازنده بی پول شد و فقط توسط یك حامی مالی نجات پیدا می كرد. با این وجود، این دفعه مبلغ مورد نیاز برای تست برنامه ریزی شده در آفریقای جنوبی در اواخر سال ۲۰۱۹ بسیار زیاد بود.

به هر حال تیم سازنده با عنایت به عصر حاضر كه یك پست اینستاگرام تاثیر بیشتری از یك خودروی مافوق صوت پیدا كرده است، موفق به یافتن اسپانسر و تامین بودجه نشد.

تنها یك فرصت باقی مانده است و آن این است كه كسی بتواند شركت "بلادهوند" را خریداری كند و پروژه ساخت این خودرو را به اتمام برساند. باآنكه كه پول مورد نیاز برای خرید امتیاز این خودرو و آماده سازی آن برای رسیدن به سرعت مافوق صوت بسیار زیاد است.




1397/09/18
14:19:25
5.0 / 5
4519
تگهای خبر: پروژه , جهان , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی