نمایشگاه CES ۲۰۱۹

پیشرفته ترین فناوری لباس های ضد آب قابل تنفس ارائه شد

پیشرفته ترین فناوری لباس های ضد آب قابل تنفس ارائه شد نیو وبلاگ: یكی از محصولات مدرنی كه در نمایشگاه CES ارائه شد از جانب یكی از تولیدكنندگان بزرگ پوشاك ورزشی دنیا و یك نوع جدید از پارچه ضد آب با قابلیت بیشترین تنفس ممكن و راحتی مطلوب است.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، لباس های ضدآفتاب به رغم اینكه از ما در مقابل آب و هوای بد محافظت می كنند، بسیار حجیم و اذیت كننده هستند. این مشكلی است كه برند "نورث فیس"(North Face) به خوبی به آن آگاه است و با پارچه جدیدی موسوم به "فیوچرلایت"(Futurelight) در نمایشگاه فناوری CES حاضر شده است كه اعتقاد دارد این معضل را حل می كند.

"فیوچرلایت" پارچه ای است كه شركت "نورث فیس" آنرا پیشرفته ترین فناوری لباس های ضد آب قابل تنفس نامیده است.

با توجه به قول های شركت سازنده، این پارچه راحت ترین پارچه ضد آب است و به لطف طراحی مدرن آن، هوا به راحتی می تواند از میان این پارچه عبور كند و تهویه ای بهتر از همیشه به ارمغان بیاورد.

مواد "فیوچرلایت" كه گفته می گردد بسیار سبك وزن هم است، با در نظر گرفتن مقاومت توسعه یافته اند و ساختار شكننده ای ندارند.

این پارچه نه تنها در یك كارخانه كه نیروی خویش را از تابش خورشید تامین می كند، تولید می شود، بلكه همه مواد آن از مواد بازیافتی و با استفاده از فرآیندی كه مصرف مواد شیمیایی را می كاهد، تولید می گردد.

"فیوچرلایت" در مدلهای ۲۰۱۹ كت ها، دستكش ها و چادرهای مسافرتی استفاده خواهد شد و انتظار می رود محصولات بیشتری به این لیست بپیوندند.



"اسكات ملین" مدیر ورزش های كوهنوردی "نورث فیس" اظهار داشت كه لباس های ضد آب هم اكنون ناراحت، دارای جنس خشن و غیرقابل انعطاف هستند، اما "فیوچرلایت" این گونه نیست.

وی اضافه كرد: یك تی شرت، ژاكت یا شلوار ضد آب را تصور كنید كه علاوه بر راحتی، مطابق با مد روز است. امروز ما با كت، چادر مسافرتی و دستكش شروع می نماییم، اما بطور قطع در محصولات دیگر هم از این پارچه استفاده خواهیم كرد.

برند "نورث فیس" طی همكاری با تیم طراحی شركت بی.ام.و موسوم به "دیزاین وركز"(Designworks)، امكان یك تجربه واقعیت مجازی را برای شركت كنندگان در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ فراهم نموده است تا چگونگی تحقق این تكنولوژی را به چشم ببینند.




1397/10/20
13:29:57
5.0 / 5
4371
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی