رونمایی از یك فناوری كه از ریزش مو جلوگیری می كند

رونمایی از یك فناوری كه از ریزش مو جلوگیری می كند نیو وبلاگ: كمپانی ˮHairMaxˮ در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ از آخرین فناوری خود كه از ریزش مو جلوگیری و سبب رشد مو افراد می شود، رونمایی نمود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، افراد بسیاری در جهان وجود دارند كه از مشكل ریزش مو رنج می برند اما حالا دیگر نیاز به نگرانی نیست چونكه یك كمپانی بتازگی فناوری هایی را توسعه داده كه از ریزش موی افراد جلوگیری می كند.
HairMax، یك شركت پیشرو در زمینه كاشت مو با لیزر است و این شركت برای این كار باز دارای ۸ دستگاه است كه آنها باز توسط اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریكا تایید شده اند.
امسال باز این شركت از آخرین فناوری خود در زمینه پیشگیری از ریزش مو كه یك "سربند لیزری"(LaserBand)، چند مدل "شانه لیزری"(LaserComb)، لیزر ۲۷۲ RegrowMD و تقویت كننده مو HairMax ACCELER۸ + مواد مغذی است، در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رونمایی نمود.


"سربند لیزری" و "شانه لیزری"
این دستگاهها با استفاده از درمان های لیزری به صورت مستقیم به فولیكول های مو كار می كنند. دستگاه های مذكور شامل ۳ بخش هستند: شدت لیزر، تراكم لیزر و چند دندانه كه مو را از یكدیگر جدا می كند.
لیزر ۲۷۲ RegrowMD
این دستگاه باز همانند سایر محصولات لیزری است و تنها فرق آن با بقیه این است كه در یك كلاه یا سرپوش قرار دارد. جریان انرژی هدایت شده این لیزر یك درمان موثر برای رشد مو است كه از سایر مدلهای مشابه بهتر عمل می كند.
تقویت كننده مو HairMax ACCELER۸+مواد مغذی
این یك تقویت كننده مو بسیار عالی است كه دارای تركیبات "زیست فعال"(bio-active) برای محافظت از پوست سر و مو است. تمام این درمان ها سبب می شوند رشد موی افراد افزایش پیدا كرده و یك درمان موثر برای ریزش مو باز هستند.




1397/10/23
14:18:13
5.0 / 5
4453
تگهای خبر: جهان , درمان , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی