تولد نخستین سگ پلیس شبیه سازی شده

تولد نخستین سگ پلیس شبیه سازی شده نیو وبلاگ: از آنجایی كه سگ ها دارای مهارت ها و شخصیت های متفاوتی هستند، پلیس چین می خواهد از بهترین آنها كپی برداری كند و چند نمونه از بهترین سگ های پلیس را شبیه سازی كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تربیت و پرورش سگ ها برای بكارگیری در نیروی پلیس با عنایت به مهارت ها و شخصیت های مختلفی كه سگ ها دارند پرهزینه و وقت گیر است. اما چاره پلیس چین برای این معضل تكثیر بهترین سگ های پلیس است.
پایگاه خبری چاینا دیلی گزارش داده است كه دانشگاه كشاورزی "یونان"(Yunnan) واقع در شهر كونمینگ و دانشگاه بیوتكنولوژی پكن به دنبال آموزش و تربیت "كونزون"(Kunxun) كه یك سگ شبیه سازی شده دو ماهه است، هستند.
هدف از این شبیه سازی همانطور كه امكان دارد حدس بزنید این است كه در وقت و هزینه آموزش سگ های مختلف صرفه جویی شود، چونكه دانشمندان می دانند كه "كونزون" می تواند به سرعت یاد بگیرد و كارها را به خوبی انجام دهد.
"ون جیوشنگ" یكی از محققان این پروژه اظهار داشت كه تولد "كونزون" امیدواركننده است، چونكه این توله سگ استعداد خوبی در بویایی و مهارت های مورد نیاز دیگر برای یك سگ پلیس دارد.
وی ادامه داد: احتمالاً این توله سگ با تنها ۱۰ ماه آموزش وارد نیروی پلیس می شود. متولد كردن "كونزون" یك كار آزمایشی است، اما هدف نهایی این است كه در ده سال آینده این سگ های پلیس شبیه سازی شده را به تولید انبوه برسانیم و حتی یك بانك سلولی برای كمك به تولد سریع مجموعه ای از این سگ ها تأسیس خواهد شد.
این حركت می تواند سبب نگرانی های اخلاقی و ایمنی بیشتری در مورد حیوانات شبیه سازی شده همچون مسائل مربوط به نیروهای پلیس شود. چونكه اگر ضعف های ژنتیكی در این سگ ها وجود داشته باشد، بخش بزرگی از نیروهای پلیس را به بیماری های مختلف یا سایر مشكلات غیر قابل پیش بینی گرفتار خواهدنمود.



1398/01/06
13:32:53
5.0 / 5
4186
تگهای خبر: پروژه , تكنولوژی , دانشگاه , دانشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی