اندروید مثل اپل سرعت گوشی ها را پایین نمی آورد

اندروید مثل اپل سرعت گوشی ها را پایین نمی آورد به گزارش نیو وبلاگ به دنبال اقدام شركت اپل در خصوص كاهش سرعت گوشیهای قدیمی آیفون، سازندگان گوشیهای اندروید مخالف این اقدام می باشند.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از تك تایمز، تعدادی ازسازندگان گوشیهای اندرویدی مانند HTC، Samsung، Motorola و LG می گویند كه تصمیم نداریم سرعت عملكرد گوشیهای قدیمی را با هدف تجدید عملكرد باتری هایشان كاهش دهیم.

این اظهارات بعد از بیانیه شركت اپل عنوان شد كه اذعان كرده بود كه به علت كاهش عملكرد باتری های آیفون های قدیمی سرعت این گوشیها را كاهش داده تا از بروز مشكلاتی از قبیل خاموش شدن ناگهانی گوشی، جلوگیری شود.

بسیاری از كاربران آیفون معتقدند كه فریب خورده اند و استدلال می كنند كه این اقدام اپل و كاهش سرعت گوشیهای قدیمی روشی برای اجبار كاربران قدیمی برای خرید گوشیهای مدل جدید است. هم اكنون اپل با چندین پرونده تقلب در مورد كاهش سرعت عملكرد آیفون مواجه می باشد. این شركت بعد از عذرخواهی وعده داده است كه برای رضایت مشتریان باتری های جدیدی را جایگزین خواهد نمود.

اعترافات اپل باعث شد بحث های زیادی در این زمینه تولید شود و واكنش های متفاوتی به دنبال داشته باشد. در حالی كه برخی كاربران احساس می كنند فریب خورده اند، برخی دیگر معتقدند كه این اقدام در بین همه سازندگان گوشیهای هوشمند متداول است. این در شرایطی است كه چندین سازنده گوشیهای اندروید این اقدامات را رد كرده و به مشتریان اطمینان داده اند كه چنین طرح هایی را اجرا نخواهند كرد.

سامسونگ می گوید كه نه تنها سرعت گوشیهای قدیمی اش را كم نخواهد كرد، بلكه خصوصیت های امنیتی و نرم افزاری را برای مدیریت مدت زمان شارژ دستگاه و جریان شارژ باتری فراهم خواهد آورد. این گفته نشان دهنده آن است كه سامسونگ به جای كاهش سرعت عملكرد گوشی به منظور كاهش بار در باتری، ترجیح می دهد كه از باتری هایی كه به مرور زمان در حال تخریب هستند، مراقبت كند.

سایر سازندگان گوشیهای اندروید مانند Google، Sony، Huawei و OnePlus هم بیشتر به نظر می رسد تا طرفدار عدم كاهش سرعت گوشی هایشان باشند.



 

1396/10/11
21:17:08
5.0 / 5
5409
تگهای خبر: اپل , باتری , اندروید , گوشی هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی