شناسایی مجرمان با كمك پایگاه داده مبتنی بر هوش مصنوعی

شناسایی مجرمان با كمك پایگاه داده مبتنی بر هوش مصنوعی به گزارش نیو وبلاگ پژوهشگران آمریكایی در نظر دارند تا با كمك هوش مصنوعی، پایگاه داده گسترده ای را برای شناسایی مجرمان عرضه كنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیفنس وان، پژوهشگران "جامعه اطلاعاتی آمریكا"(IC) در جستجوی پایگاه داده ای هستند كه بتواند به آنها در آموزش كامپیوتر ها كمك نماید. آنها قصد دارند با استفاده از این پایگاه داده، الگوریتم های كامپیوتری را طوری آموزش دهند كه بتواند انسان ها را در شبكه های گسترده نظارت تصویری ردیابی كند.
در این پژوهش، باید گروه هایی حضور داشته باشند تا مجموعه داده های بهتری برای آموزش الگوریتم های بینش كامپیوتری عرضه كنند كه بتواند افراد را هنگام حركت در محیط های شهری بررسی كند. داده های آموزش داده شده می توانند توانایی این فناوری را در بررسی تصاویر دوربین های امنیتی بهبود بخشند و به ردیابی و شناسایی بهتر افراد مورد نظر كمك كنند.
بینش كامپیوتری، نوعی از هوش مصنوعی است كه به كامپیوتر امكان می دهد تا تصاویر و فیلم ها را تحلیل كند. هم اكنون خیلی از سازمان های امنیت عمومی جهت بررسی جرم های گوناگون، زیرساخت ها و رویدادهای مهم و همینطور شناسایی تروریست ها، از این تكنولوژی استفاده می نمایند.


داده هایی كه هم اكنون برای آموزش الگوریتم های كامپیوتری به كار می روند، آنقدر كم هستند كه توانایی كامپیوتر را هم در جهان واقعی محدود می كنند. هدف از عرضه پایگاه داده جدید این است كه فرایند آموزش كامپیوتر بهبود یابد و سیستم بینش كامپیوتری بتواند تصویر دوربین را در یك حوزه جغرافیایی گسترده بررسی كند.



1398/02/25
13:06:40
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: اطلاعات , پژوهش , پژوهشگر , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی